וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם דינמו מוסקבה למכירת דור פרץ

14.8.2019 / 13:10

לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה הרוסית, שהוציאה מעל 30 מיליון יורו בחלון ההעברות הנוכחי, הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר על הקשר ותנסה להאיץ את המגעים לאחר המשחק מול סודובה. הצהובים מצפים לקבל כ-4.5 מיליון יורו

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בווידאו: מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מדבר לאחר ההפסד לסודובה

מגעים מתקדמים בין מכבי תל אביב לדינמו מוסקבה באשר למכירת דור פרץ. לאורך השבועות האחרונים קיבלה האלופה כמה הצעות על הקשר שסיים עונה מצוינת מבחינה אישית (שמונה שערי ליגה) והפך לבורג מרכזי מאוד בנבחרת ישראל. ההצעות הגיעו בעיקר מבלגיה, הולנד ורוסיה, אבל במועדון לא התפתו לסכומים הנמוכים מ-3 מיליון יורו ועמדו על כך שהם רוצים כ-4.5 מיליון לפחות.

למרות הדיווחים הרבים ברוסיה על לוקומוטיב, לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה הרצינית מכולן, אשר מציעה את ההצעה הגבוהה ביותר, היא דווקא דינמו מוסקבה. מועדון הפאר ירד מגדולתו לאחר פירוק ברית המועצות ולמעשה לא זכה באליפות מאז 1976, אבל לאחרונה חזר לבעלות של בנק VTB (הבנק השני בגודלו במשק הרוסי) ובחלון הנוכחי מפזר כספים.

דינמו רכשה את מקסימיליאן פיליפ מבורוסיה דורטמונד ב-20 מיליון יורו, שילמה למארסיי 6 מיליון יורו עבור קלינטון אנז'י הקמרוני והביאה גם את הכישרון הפולני סבסטיאן שימנסקי מלגיה ורשה ב-5.5 מיליון, אבל עד כה השיגה רק חמש נקודות בחמישה מחזורים בליגה הרוסית ונמצאת במקום ה-11. את הקבוצה מאמן דימיטרי חוחלוב, כוכב העבר של נבחרת רוסיה וריאל סוסיאדד.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
בקרוב ברוסיה? פרץ בפעולה/ברני ארדוב

פרץ יצא עם מכבי תל אביב למשחק הגומלין מול סודובה הליטאית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, ולא מן הנמנע כי דינמו מוסקבה תשלח נציגים כדי לצפות בו ולהאיץ את המגעים. בשבוע שעבר פורסם כאן ראיון עם וידאר קיארטנסון המשחק ברובין קאזאן ומכיר היטב את פרץ. הוא האריך שהליגה הרוסית תפורה למידותיו של הקשר, גם מההיבט הפיזי וגם בכל הקשור לאופי של פרץ, שנחשב לבחור רציני ושימש כקפטן בכל הקבוצות במחלקת הנוער של הצהובים.

אם מכבי תל אביב תשלים את העסקה ותמכור את פרץ, מי שייכנס לנעליו באופן מיידי הוא עדן קארצב. יחד עם זאת, צריך לזכור שאייל גולסה חוזר מפציעה ומשחק בעמדה דומה, ולמכבי תל אביב יש בתפקיד אחורי בקישור גם את דן גלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully