וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הראשון מאז ווימבלדון: ניצחונות לדג'וקוביץ' ופדרר בסינסינטי

הסרבי המדורג 1 בעולם גבר על סם קוורי 5:7, 1:6: "מרגש לחזור". השוויצרי גבר על חואן לונדרו ועשוי לפגוש את ואוורינקה בשמינית

נובאק דג'וקוביץ'. AP
חזר עם הרבה תשוקה. נובאק דג'וקוביץ'/AP

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים נמשך אמש (בין שלישי לרביעי) עם ניצחונות של שני הנפילים נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר.

במשחקו הראשון מאז טורניר הזכייה בטורניר ווימבלדון, הסרבי המדורג ראשון בעולם ניצח את סאם קוורי 5:7, 1:6 ללא הרבה בעיות ויפגוש בשמינית הגמר את פבלו קרניו בוסטה, שניצח במשחק המקביל את ג'ון איזנר האמריקאי המדורג 13 בטורניר. נולה פתח רע את המשחק ונשבר מיד, אבל שבר בחזרה ושוב שבר ברגע הקריטי ל-5:7. במערכה השנייה זה כבר היה משחק חד צדדי כששתי שבירות של הסרבי מספיקות לו לניצחון במערכה ובמשחק.

"זה היה מרגש לחזור למגרש ולשחק. העובדה שאני האלוף לא השפיעה עליי יותר מדי, לחיוב או לשלילה. עבר די הרבה זמן מאז גמר ווימבלדון", אמר נולה לאחר המשחק.

רוג'ר פדרר, מי שהפסיד לדג'וקוביץ' באותו גמר בווימבלדון אחרי משחק בלתי נשכח, ניצח בשתי מערכות את חואן לונדרו הארגנטינאי 3:6, 4:6. המשחק הופסק בגלל הגשם וחודש לאחר מכן כשפדרר משלים את הניצחון, גם הוא במשחקו הראשון מאז ווימבלדון. פדרר עשוי לפגוש בשמינית הגמר את סטן ואוורינקה לעוד דרבי שוויצרי מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully