וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת התקפה: בן שהר חוזר להרכב הפועל באר שבע

13.8.2019 / 22:13

החלוץ, שלא פתח במשחקים האחרונים, צפוי לשוב ל-11 על חשבון קאריו בגומלין מול נורשפינג. קבהא, שמיר וקלטינס צפויים להמשיך בקישור. צפי ל-12 אלף אוהדים שיגיעו לתמוך בקבוצה

קובי אליהו

הפועל באר שבע העלתה הערב הילוך בהכנות לקראת הגומלין מול נורשפינג ביום חמישי וקיימה אימון באיצטדיון טרנר שרובו עסק בפן הטקטי לקראת המפגש מול השבדים. שינוי אחד צפוי בהרכב של ברק בכר והוא חזרתו של בן שהר ל-11 על חשבון חוסה אנחל קאריו.

החלוץ הספרדי פתח במשחק בנורשפינג וסייע מאוד להגנה בכדורים הנייחים ובקרנות אבל לקראת הגומלין רוצים בבאר שבע להציג משחק יותר התקפי ויצירתי ובן שהר יחזור להרכב לראשונה מאז המשחק מול לאצ'י באלבניה שהיה הראשון של באר שבע הקיץ. כזכור אתמול ערכה הקבוצה אימון מיוחד בבוקר לשחקני הקישור וההתקפה ודומה שאחרי שהקבוצה הציגה בשלושת משחקי החוץ עד כה הרבה אופי ומשמעת טקטית, רוצים בבאר שבע לקבל גם יותר איכות מהחלק הקדמי.

כך או אחרת ימשיך ברק בכר להסתמך על מרכז השדה החזק שבנה עם מרואן קבהא, עדן שמיר ודוד קלטינס. בבאר שבע מאמינים שהשלישייה הזו גם מרחיקה מההגנה הרבה סכנות וגם צריכה לתת לשלושת שחקני ההתקפה אוויר כדי להתרכז בכיבוש שערים. לצד שהר ישחקו בכנפיים נייג'ל הסלבנק ורמזי ספורי. קרוב לעשרת אלפים אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק והצפי הוא ל 12 אלף אוהדים. מעבר על פני נורשפינג והעפלה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית יכניסו לקבוצה 280 אלף יורו אחרי שכבר קיבלה 500 אלף יורו על שני הסיבובים הקודמים שעברה.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר מאוכזב. לירון מולדובן
חוזר להרכב. שהר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully