וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה לשעבר הצטרף לסטארט אפ ישראלי שמאפשר למידה של טכניקות ספורט

ז'ואן לאפורטה הצטרף כשותף בחברת "SkillSet" וייפגש עם חלק מבכירי המשק המעוניינים להשקיע בחברה, שהחתימה כבר כוכבי על נוספים כמו קנבארו, דל פייירו, ערן זהבי ויוסי בניון

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. AP
ז'ואן לאפורטה/AP

נשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, הצטרף כשותף בסטארט אפ הישראלי "SkillSet" העוסק בהנגשת ידע וטכניקה לספורטאים צעירים בענפים שונים. לאפורטה, שנחשב למי שאחראי על הצלחתה של האקדמיה של ברצלונה "לה מאסיה", יגיע בסוף החודש לארץ לפגישה פרטית עם מספר אנשי עסקים, בהם חלק מבכירי המשק כמו אודי אנג'ל ומני וייצמן, המעוניינים להשקיע בחברה הישראלית שהקימו האחים שאבי ונועם חכמון ואליהם חברו דור בלך ושחקן נבחרת ישראל עידן ורד.

SkillSet תאפשר למידה אונליין של טכניקות ספורט, באמצעות צפייה במגוון קורסים שמעבירים הספורטאים ואנשי המקצוע המובילים והמוכרים ביותר בעולם הספורט. בחברה כבר חתומים שמות גדולים כמו פאביו קנאברו, אלסנדרו דל פיירו, וגם ערן זהבי ויוסי בניון הישראלים.

בשיתוף עם כל שחקן/איש מקצוע, החברה מפיקה קורס באורך של כשעתיים, אשר יחולק לפי תתי-נושאים לפרקים באורך של כ-10-15 דקות כל אחד. הקורסים ישווקו לקהל בינלאומי, בין היתר, בעזרתם של המדריכים המפורסמים של הקורסים. אחד היעדים הראשונים הוא השוק הסיני, שם ערן זהבי מככב על הדשא ופאביו קנאברו על הקווים, כשלאחרונה האיטלקי גם פתח מאות בתי ספר לכדורגל ברחבי המדינה בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל הסינית, והקורסים של החברה אמורים להשתלב גם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully