וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון ייאלץ להשתמש בקסדה החדשה, לא צפוי לפרוש

הדרישה של התופס לשמור על הקסדה בה השתמש כל הקריירה, בניגוד לתקנות החדשות, לא התקבלה ולאחר שהוא רמז כי יעזוב את המשחק, הודיע שיחזור לאוקלנד

כמה ימים לאחר שהודיע לקבוצתו החדשה אוקלנד כי הוא לא מוכן לחזור למגרשים אם לא יורשה להשתמש בקסדה הישנה שלו, אנטוניו בראון גילה הלילה (בין שני לשלישי) כי הוא הפסיד בדרישה שלו מול הליגה ויאולץ לשים את הקסדה החדשה, בהתאם לתקנו שייכנסו לשימוש החל מהעונה הקרובה.

בראון, ששיחק עם אותה קסדה מאז הצטרף ל-NFL בתחילת העשור, טען כי הקסדה הישנה מסתירה לו חלק משדה הראייה, מה שעלול לפגוע ביכולת שלו לתפוס כדורים. הוא דרש מהליגה לאפשר לו לחרוג מהחוק החדש ואף רמז שיפרוש אם לא יוכל לעשות זאת, אך לאחר שההחלטה התקבלה, בראון כבר שלח מסר מרגיע לראשי הריידרס, שהביאו אותו בטרייד מפיטסבורג שם הסתכסך עם ההנהלה ועם הקוורטרבק בן רות'לסברגר לקראת סוף העונה שעברה.

"אני לא מסכים עם החלטת המגשר", כתב באינסטגרם. "אבל אני עובד על חזרה לכשירות מלאה ומצפה להצטרף מחדש לחברי לקבוצה על המגרש. אני נרגש מהעונה הזו ומעריך את כל הדאגות לגבי הרגל שלי".

בראון, שלא צפוי לערער על ההחלטה, סובל גם מפגיעה בכף רגלו לאחר תאונה שעבר במיכל קור מיוחד בצרפת במהלך הפגרה, אירוע שדווח רק השבוע. הוא מיעט להתאמן עד כה עם הריידרס וינסה להגביר את הקצב בקרוב.

*** יומיים אחרי ששוחרר מניו אורלינס, התופס רישארד מת'יוז הודיע על פרישה, בגיל 29 בלבד. מת'יוז, שנבחר בסיבוב השביעי בדראפט 2012, הצליח לבנות קריירה יפה בליגה עם 87 הופעות ו-230 תפיסות במדי מיאמי (ארבע עונות), טנסי (שתי עונות וחצי) וניו יורק ג'טס (חצי עונה), אך הוגבל אשתקד לשמונה משחקים. הוא סיים את הקריירה עם 3,160 יארדים אוויריים ו-21 טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully