וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את אנרגי קוטבוס

צמד של לבנדובסקי (32 ו-85) ושער יפה של קומאן (64) העניקו לבווארים את הכרטיס לסיבוב השני, טאז כבש בפנדל למארחת (93)

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קומאן חוגג את השער שלו עם טוליסו/רויטרס

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך היום (שני) עם ארבעה משחקים נוספים. באיירן מינכן הצליחה לעלות לסיבוב הבא עם 1:3 בחוץ מול אנרגי קוטבוס, אבל עוד לפני כן וולפסבורג הצליחה לעבור בקושי את האלרשר עם 3:5 אחרי הארכה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם קינגסלי קומאן. AP
לבנדובסקי וקומאן חוגגים את העלייה לשלב הבא/AP

אנרגי קוטבוס - באיירן מינכן 3:1

ארבעה ימים לפני שהיא פותחת את הבונדסליגה במשחק ביתי מול הרטה ברלין ועדיין ללא איבן פרישיץ', הצליחה האלופה הגרמנית לעשות את שלה ולעלות שלב. לוקאס הרננדז, הרכש היקר ביותר בתולדות המועדון שהגיע בקיץ תמורת 80 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, נכנס כמחליף בדקה ה-89.

אוהדי באיירן היו צריכים להמתין במשך 32 דקות על מנת לראות את השער הראשון של קבוצתם. קינגסלי קומאן נגח מקרוב ונבלם אצל השוער המקומי, זה חזר אל רוברט לבנדובסקי שבעט בקלות פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-64 כשקומאן קיבל מלאון גורצקה ובעט נהדר מצד שמאל לפינה הימנית וקבע 0:2. לבנדובסקי השלים צמד ו-1:3 בדקה ה-85 אחרי בישול יפה של גורצקה. בדקה ה-93 קיבלה המארחת פנדל אחרי עבירה של גורצקה ומי שקיבל את הכבוד לבעוט היה ברקן טאז, שגם דייק וקבע 1:3.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יאניק גרהארדט שחקן וולפסבורג. GettyImages
גרהארדט חוגג, אבל לקבוצה שלו זה הלך קשה מאוד/GettyImages

האלשר - וולפסבורג 5:3

הזאבים הסתבכו מאוד מול היריבה מהליגה השלישית, אבל בסופו של דבר הצליחו להשיג את הכרטיס לשלב הבא. ווט וגהורסט כבש את השער הראשון של וולפסבורג בדקה ה-44 אחרי בישול יפה של ז'ואאו ויקטור וקבע 1:1 דקה אחת בלבד אחרי שפליקס דרינקות העלה את המארחת ליתרון. יאניק גרהארדט השלים מהפך בדקה ה-49 עם בעיטה מחוץ לרחבה וקבע 1:2 לוולפסבורג.

סבסטיאן מאי הצליח לאזן בדקה ה-57, אבל וויליאם כבש מקרוב בדקה ה-70 אחרי הדיפה לא טובה של השוער המקומי וסידר לירוקים את הכרטיס לשלב הבא. ג'ושוע גילאבוגי השאיר את וולפסבורג בעשרה שחקנים בדקה ה-89 עם צהוב שני ומתיאס פטש הצליח לקבוע 3:3 מדהים בדקה ה-91 ולכפות הארכה. רובין קנוחה נגח פנימה את ה-3:4 של וולפסבורג שתי דקות בתוך ההארכה אחרי הגבהה של וויליאם ויוסיפ ברקאלו הוסיף את החמישי בדקה ה-94 אחרי מסירת רוחב של רנאטו שטפן.

הנזה רוסטוק - שטוטגרט 1:0
לשטוטגרט: חמאדי אל גאדוי (19)

קרלסרוהה - האנובר 0:2
לקרלסרוהה: לוקאס גרוצורק (53), מרווין ואניצק (61 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully