וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה למרכוס רשפורד: מהמר בווינר הפך 270 שקל ל-10,260 שקל

לא פחות מארבעה מנחשים חזו במדויק גם ב-0:4 של יונייטד וגם בזהות הכובש הראשון. אחד שפגע בול בתוצאה לקח צ'אנס והרוויח בגדול

מרכוס רשפורד עם מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
תודה לך מרכוס/רויטרס

מעט מאוד אנשים האמינו שהמפגש המרתק בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במחזור הפתיחה של הפרמיירליג יסתיים כפי שהסתיים אמש (ראשון), עם 0:4 מהדהד של השדים האדומים באולד טראפורד. "לא חלמנו על תוצאה כזו", הודה גם מאמן המארחת אולה גונה סולשיאר, בעוד יריבו פרנק למפארד, שרשם הופעת בכורה מסויטת על הקווים, הוסיף: "זה לא היה משחק של 4:0".

אבל מה אתם יודעים - זה כן היה, ומעט האנשים שחזו זאת עשו כסף לא רע בכלל. אחד כזה הימר בטופס ווינר ששלח על 0:4 ליונייטד, והפך 270 אלף שקל ל-10,260 שקל - לא רע בכלל. אם זה לא מספיק, ארבעה מהמרים נוספים פגעו בול לא רק בתוצאה הסופית כי אם גם בזהות מבקיע השער הראשון (מרכוס רשפורד), ובכך הכפילו את ההימור שלהם ביחס על מעל לפי 100.

"זו פתיחה טובה, במחצית הראשונה היינו יכולים להיות קצת יותר חדים, אבל ככה זה משחק ראשון"', אמר רשפורד לאחר המשחק. "אנחנו משחקים על החוזקות שלנו, יש לנו את השחקנים להתקפות מתפרצות. יש פה הרבה שחקנים צעירים, אז אנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את צ'לסי במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully