וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: קלוז' הדהימה את סלטיק עם 3:4 בסקוטלנד ועלתה

חאתם עבד אלחמיד וחבריו הובכו בבית וסיימו את דרכם במוקדמות. אייאקס עלתה עם 2:3, פרנצווארוש הודחה ועשויה לפגוש את מכבי תל אביב

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בווידאו: התגובות להפסד הביתי של מכבי תל אביב לסודובה

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ננעל הערב (שלישי) עם עשרת משחקי הגומלין, אשר בסופם תתבהר תמונת הפלייאוף המלאה. אייאקס התקשתה, אבל עברה את פאוק סלוניקי עם 2:3 ביתי ו-4:5 בסיכום. סלטיק נפרדה ממוקדמות ליגת האלופות אחרי הפסד ביתי 4:3 לקלוז' הרומנית. הכוכב האדום בלגרד עברה את פ.צ. קופנהאגן בתום דו קרב פנדלים משוגע ואחרי 1:1 ב-120 דקות. פורטו הודחה אחרי שהפסידה בבית 3:2 לקרסנודאר הרוסית.

דינמו זאגרב הביסה 0:4 את פרנצווארוש בחוץ ועלתה, מה שאומר שההונגרים הודחו לסיבוב פלייאוף המוקדמות של הליגה האירופית ויפגשו שם את מכבי תל אביב, אם זו תעבור את סודובה הליטאית למרות ההפסד 2:1 בישראל.

פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות:

דינמו זאגרב - רוזנבורג
סלביה פראג - קלוז'
יאנג בויז - הכוכב האדום בלגרד
אפואל ניקוסיה - אייאקס
לאסק לינץ - קלאב ברוז'
אולימפיאקוס - קרסנודאר

דיילי בלינד אייאקס עם סרג'יניו דסט אייאקס. GettyImages
בלינד וחבריו חוגגים/GettyImages

אייאקס - פאוק סלוניקי 2:3 (4:5 בסיכום)

ההולנדים, שהגיעו עד לחצי הגמר בעונה שעברה והודחו רק על ידי טוטנהאם בצורה אכזרית, יהיו בפלייאוף המוקדמות אבל זה לא הלך בקלות, ממש לא. דייגו ביססוואר העלה את פאוק ליתרון בדקה ה-23 וקבע שבמצב הזה אייאקס מודחת. דושאן טדיץ' החמיץ פנדל בדקה ה-32, אבל כבש אחר כך בדקה ה-43 וקבע 1:1. ניקולאס טגליאפיקו (79) ופנדל מוצלח נוסף של טאדיץ' (84) סידרו להולנדים את הכרטיס לשלב הבא, שם יפגשו את אפואל ניקוסיה. ביססוואר הוסיף שער נוסף בתוספת הזמן, אבל זה כבר לא קבע הרבה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. GettyImages
עבד אלחמיד מאוכזב בטירוף עם שריקת הסיום, קלוז' חוגגת/GettyImages

סלטיק - קלוז' 4:3 (5:4 בסיכום)

וואו איזו דרמה ענקית, ובסופו של דבר הסקוטים הולכים הביתה עם הזנב בין הרגליים. אחרי 1:1 ברומניה, שנתן לסקוטים הרבה ביטחון, הצליחו הרומנים לחולל הפתעה ענקית כשגילו המון אופי והצליחו לחזור ממצב שנראה אבוד לחלוטין. צ'יפריאן דיאק העלה את קלוז' ליתרון בדקה ה-27 וקבע 0:1. סלטיק הגיבה עם שני שערים כשג'יימס פורסט (51) ואודסון אדוארד (61) כובשים עבורה. קלוז' לא הרימה ידיים ובילל עומרני המצוין איזן מהנקודה הלבנה (74) אחרי נגיעת יד ברחבה של סקוט בראון וזה 2:2 שמעלה את קלוז'. הרומנים לא היו מרוכזים וספגו כעבור שתי דקות את ה-2:3 כשהפעם הכובש הוא ריאן כריסטי. למרות זאת, עומרני כבש מריבאונד את ה-3:3 המדהים בדקה ה-80 וקבע שבמצב הזה הרומנים עולים שלב. סלטיק שלחה את כל השחקנים קדימה וחטפה את הרביעי בדקה ה-97 מרגליו של גאורגה טוצ'ודיאן. קלוז' עולה לפלייאוף המוקדמות ותפגוש את סלביה פראג.

חאתם עבד אלחמיד הישראלי פתח בהרכב ושיחק 90 דקות, ניר ביטון לא שותף.

אריאן אדמי שחקן דינמו זאגרב. GettyImages
דינמו זאגרב התפוצצה בהונגריה/GettyImages

פרנצווארוש - דינמו זאגרב 4:0 (5:1 בסיכום)

ההונגרים הצליחו להשיג תוצאה מרשימה מאוד עם 1:1 בקרואטיה והגיעו למשחק הביתי כשמאחוריהם אצטדיון מלא ותומך ובעיקר אופטימי. אבל אופטימיות לחוד ומציאות לחוד. דינמו זאגרב, שאיכותית בהרבה מפרנצווארוש, הביסה אותה והשיגה את הכרטיס לשלב הבא, שם תפגוש את רוזנבורג. פרנצווארוש הודחה לליגה האירופית ותשחק נגד המנצחת בין מכבי תל אביב לסודובה (2:1 לליטאים במשחק הראשון). אריאן אדמי (16), ברונו פטקוביץ' (47), דני אולמו המצוין (55) ואמר גויאק (79) כבשו לזכות הקרואטים, פטקוביץ' גם החמיץ פנדל (89). אלדר צ'יביץ' מפרנצווארוש הורחק (69) ולא ישחק במשחק הראשון בליגה האירופית.

ריצ'מונד בואקיה שחקן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
בואקיה והכוכב האדום עם הישג ענק בתום דו קרב פנדלים משוגע/רויטרס

פ.צ. קופנהגאן - הכוכב האדום בלגרד 1:1 (2:2 בסיכום, הכוכב האדום עלתה אחרי 6:7 בדו קרב פנדלים)

עוד דרמה ענקית בערב רווי יצרים ומתח. הכוכב האדום הראתה בפעם המי יודע כמה שמעל הכול יש לה בעיקר אופי ענק והמון המון מזל. האלופה הסרבית, שבעונה שעברה ניצחה את ליברפול וסיימה בתיקו עם נאפולי בשלב הבתים, ממשיכה לשלב הפלייאוף ותפגוש שם את יאנג בויז השוויצרית. ריצ'מונד בואקיה העלה את הסרבים ליתרון בדקה ה-17, אבל דאמה אנדויי איזן בדקה ה-45. האורחת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שנמניה מילונוביץ' ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-54, אבל גם כך היא המשיכה להילחם והצליחה לגרור את המשחק להארכה. פפה מאס מקופנהאגן ספג אדום בדקה ה-112 ושתי הקבוצות הלכו לפנדלים עם עשרה בועטים.

וכמה מטורף שדו קרב הפנדלים היה. שתי הקבוצות כבשו רק שלוש פעמים בחמש הבעיטות הראשונות, מה שגרר את הדו קרב למאבק ראש בראש. הכוכב האדום החמיצה פעמיים, אבל גם שחקני קופנהאגן לא עמדו בלחץ האדיר והחמיצו בשני המקרים. הכוכב האדום כבשה שלוש פעמים וגם הדנים כבשו כשהשוערים בועטים את הפנדל העשירי של קבוצותיהם. בסופו של דבר הגענו לסבב השני ופאנקוב כבש עבור הכוכב האדום בלגרד בעוד ווינד האומלל החמיץ וסידר לאורחת את הכרטיס היקר כל כך לשלב הבא.

מאגומד סולימאנוב שחקן קרסנודאר. GettyImages
קנה את עולמו בגיל 19. סולימאנוב/GettyImages

פורטו - קרסנודאר 3:2 (3:3 בסיכום וקרסנודאר עלתה)

עוד דרמה גדולה הגיעה מהדרגאו, שם הרוסים הצליחו לעבור את פורטו בזכות מחצית ראשונה מהאגדות, ואולי בעצם רק 34 דקות ראשונות כאלה. קרסנודאר פתחה עם 0:3 שהימם את פורטו כשטוני וילהנה כובש בדקה השלישית ומאגומד סולימאנוב בן ה-19 מוסיף צמד (13 ו-34). למרות זאת, פורטו לא ויתרה, גילתה עוצמה מנטאלית וחזרה ל-3:2 כשזה לואיס (57) ומרואלנדה (76) כובשים. הפורטוגלים היו זקוקים לשער נוסף, אבל לא השיגו אותו והודחו לליגה האירופית.

ניקולה מורו שחקן דינמו זאגרב. GettyImages
ניקולה מורו וזאגרב חוגגים כל הדרך לשלב הבא/GettyImages

דינמו קייב - קלאב ברוז' 3:3 (4:3 בסיכום)

איזו דרמה גדולה בבירת אוקראינה, אבל המארחת נותרה עם הכרטיס לשלב פלייאוף המוקדמות של הליגה האירופית, בעוד הבלגים זכו בכרטיס המיוחל לשלב המקביל בליגת האלופות. ויטלי בויאלסקי העלה את דינמו קייב ליתרון כבר בדקה השישית וקבע שבמצב הזה הולכים להארכה, אבל נכונו למשחק הזה עוד שערים רבים. סימון דלי איזן בדקה ה-38 וקבע 1:1. וולודימיר שפלייב החזיר את היתרון לדינמו קייב בדקה ה-50, אבל 1:2 זו תוצאה שלא הייתה מספיקה לה. רוד וורמר איזן שוב בדקה ה-88 וקבע 2:2. ברנדון מצ'לה כבש שער עצמי בדקה ה-93 וזה 2:3 לקייב, שיצאה עם כולם קדימה וספגה את ה-3:3 בדקה ה-95 מרגליו של לואיס אופנדה. פרסי מוזי טאו הורחק אצל ברוז' (84), מיקיטה בורדה אצל המארחת (82).

קרבאח - אפואל ניקוסיה 2:0 (3:2 בסיכום)

הקפריסאים פיגרו 2:0 במשחק הראשון עד הדקה ה-95 ואז הצליחו לצמק. אם אז זה עוד נראה כמו המתקת הגלולה מעט, אז הערב השער הזה הפך לקריטי כשאפואל ניקוסיה ניצחה 0:2 משערים של תומאס דה וינסנטי (34) ואורוש מאטיץ' (68) ועלתה לסיבוב הבא.

משחקים נוספים:

רוזנבורג - מאריבור 1:3 (2:6 בסיכום)
לרוזנבורג: אלכסנדר סודרלונד (53), אנדרס קונראדסן (61 ו-81), למאריבור: רודי ונקאש פוז'ג (45+2)

לאסק לינץ - פ.צ. באזל 1:3 (2:5 בסיכום)
ללינץ: ריינהולד ראנפטל (59), תומאס גויגינגר (89), מרקו ראגוץ (94), לבאזל: קמאל אדמי (80)

אולימפיאקוס - איסטנבול בשאקשהיר 0:2 (0:3 בסיכום)
לאולימפיאקוס: רובן סמדו, מתיו ואלבואנה (78 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully