וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ממשיכים לבנות על עידן ורד: "במועדון רואים בו שחקן מרכזי"

12.8.2019 / 9:50

למרות שהקפטן יעבור ניתוח ויחמיץ את פתיחת העונה, בבית"ר לא מנמיכים ציפיות. דריכות לקראת חצי גמר גביע הטוטו: "תואר ייתן לנו דחיפה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- עידן ורד יחמיץ את פתיחת העונה בשל ניתוח, אבל רוני לוי ממשיך לבנות עליו

- הקפטן סבל מכאבים עוד בעונה שעברה, אך חזר לשחק והחמיר את הפציעה

- בקרת התקציבים דורשת מבית"ר את כל הערבויות; נותרו פרטים טכניים אחרונים

- בבית"ר דרוכים לקראת חצי גמר גביע הטוטו: "תואר ייתן דחיפה למועדון"

seperator

בבית"ר ירושלים לוקחים בחשבון שגם לאחר הניתוח שיעבור עידן ורד בכף רגלו, מעבר לתקופת החלמה הוא יזדקק לחודש נוסף כדי לחזור לכושר לאחר שלא לקח חלק מההכנה לעונה. במהלך הפעילות הכירורגית אמורים לנקות את הדלקת שגורמת לכאבים מהם סובל השחקן בזמן מאמץ. אגב, ורד סבל מהכאבים עוד במהלך העונה שעברה ורצה לתת לרגל להחלים אך בעקבות לחצים שיחזור לשחק בסיום העונה, הפציעה החמירה.

בצוות המקצועי בונים על ורד לעונה הקרובה כשחקן מרכזי ומשוכנעים כשהפציעה תהיה מאחוריו הקפטן יחזור להיות שחקן מוביל בקבוצה. "במועדון בונים על עידן ורד כשחקן מרכזי, גם ברמת הניסיון שלו ביחס לקבוצה הצעירה וגם ביכולת שלו לספק מספרים", הבהירו בבית"ר. אופיר קריאף ודן איינבינדר ימשיכו לשמש קפטנים בהיעדרו. בנוגע לטל בן חיים, בבית"ר מקווים כי יחזור לאימונים מלאים במהרה, לאחר שהוא נמצא מחוץ למסגרת קבועה של אימונים כבר יותר מחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים הפצוע. יוסי ציפקיס
בבית"ר עדיין בונים עליו גדולות ונצורות. עידן ורד/יוסי ציפקיס

עד פתיחת העונה תצטרך בית"ר להשלים את כל הערבויות הנותרות שדורשת בקרת התקציבים על מנת לפתוח את העונה עם סגל מלא. הבקרה דורשת מבית"ר ערבויות נזילות בגובה 40 מיליון שקל. את מרבית הסכום כבר הציגו בבית"ר ונותרו כמה פעולות טכניות להשלמת כל התקציב.

בבית"ר מתייחסים ברצינות רבה למשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע בטדי: "כל כך הרבה שנים לא לקחנו כלום. אמנם זה התואר השלישי בחשיבותו, אבל תואר ייתן דחיפה למועדון", אמרו בבית"ר. אוהדי הקבוצה יישבו ביציעים המערבי והמזרחי ואילו אוהדי באר שבע ביציע הדרומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully