וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי חתם לשנתיים במכבי חיפה: "כבר מרגיש כמו בית חדש"

12.8.2019 / 8:47

הקשר ההולנדי בן ה-31, שכבש בעונה שעברה 9 שערים ב-33 הופעות בקייסריספור הטורקית, חתם רשמית על חוזהו אחרי צאת הצום: "העניקו לי קבלת פנים חמה, לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים". לוי וטורה הושאלו לנס ציונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כעת זה רשמי: הקשר ההתקפי ההולנדי צ'ארון שרי חתם הבוקר (שני) באמצעות סוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג לשנתיים במכבי חיפה, אחרי שכבר סיכם ועבר בדיקות רפואיות בשבוע שעבר. מיד עם צאת תשעה באב חתם שרי על החוזה, שבמסגרתו ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה. לאחר מכן המריא עם אשתו לסידורים ומחר יחזור ארצה עם שני ילדיו.

"אני מאושר להצטרף למכבי חיפה", אמר ההולנדי לאתר הרשמי. "הייתי פה רק כמה ימים וזה כבר מרגיש לי ולמשפחה שלי כמו בית חדש. החבר'ה והמועדון העניקו לי קבלת פנים חמה ואני כבר לא יכול לחכות באצטדיון המדהים שלנו לאוהדים הירוקים".

שחקן מכבי חיפה טשארון שרי עם סוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג. אתר רשמי
ברוך הבא. שרי עם סוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג/אתר רשמי

שרי, 31, מתופקד כקשר התקפי מאחורי החלוץ ובינואר 2017 הוא חתם בגויז'ו מהליגה הסינית השנייה. שרי קיבל הצעה מג'יאנגז'ו סונינג מהליגה הסינית הבכירה, אך דחה אותה והושאל לקייסריספור הטורקית, במדיה הוא רשם 33 הופעות וכבש תשעה שערים. שרי החל את דרכו בטוונטה ההולנדית ועבר במספר קבוצות וביניהן אמן, דן חאג וכרונינגן. התחנה הרצינית הראשונה שלו מחוץ להולנד היתה קווינס פארק ריינג'רס, בשורותיה הוא רשם 59 הופעות וכבש 14 שערים.

שרי, שהיה מועמד גם למכבי תל אביב לפני שלוש שנים, יחבור במכבי חיפה להולנדי אחר, יאניק וילדסחוט, שהצטרף לירוקים לפני לפני כחודש.

שחקני הקבוצה, יונתן לוי וסקו טורה, הושאלו לעונה לסקציה נס ציונה.

עוד בוואלה!

דיווח: בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב מעוניינות בדניאל לוביץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully