וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל וביאנקה אנדרסקו זכו ברוג'רס קאפ

השור ממאיורקה דרס את מדבדב 3:6, 0:6 בדרך לזכייה חמישית, הקנדית בת ה-19 נהנתה מפרישה של סרינה וויליאמס, שפרצה בבכי

הטניסאית הקנדית ביאנקה אנדרסקו. רויטרס
טורניר חלומי. אנדרסקו/רויטרס

לא כך ניתן היה לדמיין שגביע רוג'רס יגיע לסיומו: סרינה וויליאמס פרשה, ובכך העניקה את התואר לגיבורה המקומית, ביאנקה אנדרסקו בת ה-19. הטניסאית הגדולה בהיסטוריה היתה בפיגור של 3:1 במערכה הראשונה, כשלפתע התיישבה בכיסא והחלה לבכות בשל כאבי גב. "אני מצטערת", אמרה לאוהדים אחרי 19 דקות בלבד של משחק, "פשוט לא יכולתי לעשות את זה היום. ניסיתי, אבל אני לא יכולה. זו היתה שנה קשה אבל אמשיך הלאה".

אנדרסקו, שפרצה באינדיאן וולס האחרון, שבה למגרשים לראשונה מאז פרשה מטורניר רולאן גארוס, השלימה שבוע חלומי עם ניצחון 17 ברציפות והפכה לקנדית הראשונה שזוכה בטורניר מזה 50 שנה. "סרינה, גרמת לי לבכות", אמרה האלופה שתעלה למקום ה-14 בדירוג העולמי, בזמן שניסתה לנחם את הטניסאית עליה גדלה. "אני יודעת כמה קשה זה לפרוש מטורנירים. לא כך ציפיתי לנצח. את אלופה אמיתית, צפיתי בך כל כך הרבה פעמים ואין לי מילים כרגע. זה חלום שהתגשם". היתה זו הפרישה הראשונה של סרינה במשחק גמר מאז 2000, השנה בה אנדרסקו נולדה - גם אז היה זה בגביע רוג'רס.

אצל הגברים לא נרשמה הפתעה, כשהאלוף המכהן רפאל נדאל דרס את דניל מדבדב 3:6, 0:6, במה שהיה המפגש הראשון ביניהם. בכך, אגב, שיפר השור ממאיורקה את מאזנו ב-2019 ל-1:39 אחרי שהוא זוכה במערכה הראשונה. נדאל חוגג תואר חמישי בקנדה - הראשון היה אי שם ב-2005, אז ניצח את אנדרה אגאסי בגמר, השני ב-2008, השלישי ב-2013 והרביעי אשתקד.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
קלי קלות. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully