וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה תשיעית בקריירה: אלישי כדיר חתם בהפועל תל אביב

11.8.2019 / 21:03

הפורוורד-סנטר (31, 2.03) השלים את הסגל של בית הלחמי: "נרגש מאוד, שמח על ההזדמנות". המאמן: "תוספת משמעותית לקו הקדמי שלנו"

שחקן עירוני נס ציונה אלישי כדיר. קובי אליהו
ינסה לחזור לשיאו בדרייב אין. כדיר/קובי אליהו

אלישי כדיר חתם הערב (ראשון) בהפועל תל אביב והוא ינעל את הסגל הישראלי של אריאל בית הלחמי. האדומים ניהלו בתקופה האחרונה מגעים עם כדיר ואלכס צ'וברביץ', כשבסופו של דבר התקדמו המגעים עם שחקנה של עירוני נס ציונה בשנתיים האחרונות. "אני נרגש מאוד לחתום בהפועל תל אביב, מועדון גדול עם אוהדים מרגשים, ושמח על ההזדמנות לשחק עבור המועדון", אמר השחקן. "זו הרפתקה חדשה עבורי, ומאחל לכולנו בהצלחה. יאללה הפועל!"

"השלמנו את הסגל עם ההחתמה של אלישי, שמהווה תוספת משמעותית לקו הקדמי שלנו, הוא מביא איתו ניסיון ובגרות שיהיו חשובים למאבקים שמצפים לנו בליגה", אמר המאמן.

כדיר (31, 2.03), בוגר מחלקת הנוער של עירוני רתמ גן, ישחק בעונה הקרובה בקבוצה התשיעית בקריירה שלו. הוא החל אותה כאמור ברמת גן, המשיך בגלבוע/גליל, עמה אף זכה באליפות המדינה בעונת 2009/10, עבר לתקופה קצרה במכיב תל אביב והושאל למכבי חיפה, שיחק שנתיים בהפועל ירושלים, שלוש שנים בהפועל אילת, עונה אחת במכבי ראשון לציון ובשנתיים האחרונות במדי עירוני נס ציונה.

הסגל של אריאל בית הלחמי הושלם וכולל מלבד כדיר גם את הקפטן החדש תומר גינת, הצעירים מייקל בריסקר וים מדר, הפורוורד חואקין שוכמן והמתאזרח אייזיאה אייזנדורף שעשוי להיות מושאל. בגזרת הזרים צירפה הפועל את דמטריוס טרידוול, רודני פרוויס, מלקולם גריפין ודסי רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully