וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב שוב כבש, אופיר מרציאנו ספג לראשונה שישייה

הקשר נכנס כמחליף וחגג שער שלישי רצוף בליגה הבלגית, אבל אנטוורפן הפסידה 2:1 לשרלרואה בדקה ה-90. שוער היברניאן היה שותף לתבוסה הכואבת 6:1 מול ריינג'רס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש בספרטה רוטרדם

חוויה לא נעימה עברה על אופיר מרציאנו הערב (ראשון) באייברוקס. שוער נבחרת ישראל פתח כהרגלו בשערה של היברניאן, שהובסה 6:1 בידי ריינג'רס של סטיבן ג'רארד במחזור השני של הליגה הסקוטית. ג'רמיין דפו האנגלי עט על ריבאונד בדקה התשיעית אחרי הדיפה של מרציאנו כדי לכבוש את הראשון ובהמשך השלים שלושער (15 ו-74) אחרי שער מצמק של דריל הורגאן (40) והרחקה של שון מקיי האורח (55). הגול השלישי של דפו הוביל להתפרקות, כאשר אלפרדו מורלוס נכנס כמחליף, כבש בכדור חופשי (77) והשלים צמד (89). הקינוח היה של שיי אוג'ו המושאל מליברפול, שחתם בתוספת הזמן את השישייה הראשונה שמרציאנו סופג בקריירה. למעשה, זו פעם ראשונה שהשוער מוציא יותר מארבעה כדורים מהרשת מאז שיצא לאירופה, כשבליגת העל ספג בעבר שתי חמישיות.

* ליאור רפאלוב כבש את שערו השלישי העונה בליגה הבלגית, במחזור השלישי, אבל זה לא הספיק לאנטוורפן שהפסידה 2:1 בחוץ לשרלרואה והותירה את קלאב ברוז' כמושלמת היחידה. רפאלוב לא פתח, בגלל משחקי מוקדמות הליגה האירופית, אבל נכנס בדקה ה-69 ובחלוף שש דקות דחק מקרוב את השוויון שזכה לאישור ה-VAR. כמה דקות לאחר מכן עצר סינאן בולאט פנדל של ז'רמי פרבה, אבל הצרפתי הוותיק כיפר עם שער ניצחון בדקה ה-90 ושער נוסף של המארחת עוד נפסל בתוספת הזמן.

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
תבוסה כואבת. אופיר מרציאנו/GettyImages

* דן ביטון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-92 ב-0:0 של לודוגורץ בבית מול צסק"א סופיה. מאוויס צ'יבוטה הוחלף בדקה ה-69 בתיקו השני הרצוף של מוליכת הליגה הבולגרית.

* עומרי בן הרוש שיחק 90 דקות בהרכב לוקרן, שנותרה ללא שער זכות אחרי שני מחזורים בליגה השנייה בבלגיה, אבל לפחות השיגה נקודה ראשונה עם 0:0 ביתי מול לומל.

* מיקי סירושטיין שמר על המאזן הנקי מהפסדים שלו מאז הגיע לליגה התאילנדית, כשבמשחק השביעי איתו במרכז ההגנה, סופאן בורי סיימה ב-1:1 בחוץ מול נאקון.

* אנס מחאמיד שיחק 21 דקות כמחליף בניצחון החוץ של וינטרור 0:1 על ואדוץ בליגה השנייה בשוויץ. מוחמד בדארנה נותר על הספסל ולא שותף. הקבוצה במקום הרביעי עם שבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שניצחה 1:5 את מטרסבורג. כעת מאזנה של הקבוצה עומד על שני הפסדים וניצחון והיא ניצבת במקום השביעי בליגה האוסטרית.

* טל בן חיים עדיין סובל מפציעה בברכו ולא היה בסגל של ספרטה פראג, שהפסידה 4:3 בחוץ למלאדה בולסלב. השער המכריע היה של לוקאס בודינסקי בתוספת הזמן (93), דקה אחת בלבד אחרי שעלה על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully