וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: טימו הורן עצר שלושה פנדלים, קלן עלתה אחרי דרמה גדולה

ווהן חזרה מפיגור 0:2 מול קלן, וגם בהארכה הצליחה להשוות בדקה האחרונה. בדו קרב הפנדלים הפסידה הודות להצגה של הורן בין הקורות. פרנקפורט ור.ב לייפציג גם כן עלו לשלב הבא

מתוך יוטיוב

הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני נמשך היום (ראשון), כאשר משחק דרמטי בין קלן לווהן מהליגה השנייה סיפק דרמה גדולה. ווהן הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ולכפות הארכה. גם בתוספת הזמן הצליחה להשוות בדקות האחרונות ולהתמודד בדו קרב פנדלים. טימו הורן הביא לקלן את הניצחון ואת העלייה לשלב הבא עם שלוש עצירות.

קלן - ווהן (ליגה שנייה) 3:3 (2:3 בפנדלים)

המחצית הראשונה החלה בשליטה של הפייבוריטית מהליגה הבכירה, כאשר שני שערים מהירים של ג'ון קורדובה (39) ושל פלוריאן קיינס (42) קבעו את תוצאת המחצית, 0:2 לקלן. בחצי השני ווהן התעוררה עם שני שערים מהירים של ג'רמייה לורץ' (53, 56), שקבעו את התוצאה בסיום הזמן החוקי.

לואיס סצ'אוב העלה את קלן ליתרון 17 דקות בתוך תוספת הזמן, אך דניאל קופי קיירה כבש בדקה ה- 118 עבור הקבוצה מהליגה השנייה וכפה דו קרב פנדלים, בו טימו הורן שוערה של קלן עצר שלושה פנדלים והעניק לקבוצתו את הניצחון.

שחקני פרנקפורט. GettyImages
נלחצו אבל עלו לשלב הבא. שחקני פרנקפורט חוגגים/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - מנהיים (ליגה שלישית) 3:5

המשחק עם הכי הרבה דרמה ושערים הגיע דווקא ממשחקה של מחזיקת הגביע, שהתקשתה מול מנהיים מהליגה השלישית אך הצליחה להפוך את התוצאה לקראת סיום המשחק ולעלות לשלב הבא. המשחק החל עם שני שערים מוקדמים של ולמיר סולי'מאני (11,3) שהעלה את מנהיים ליתרון מוקדם של שני שערים. דאיצ'י קאמאדה הצליח לצמק עבור מחזיקת הגביע הדקה ה-21, ופיליפ קוסטיץ' הצליח להשוות בדקה ה- 45. מנהיים לא ויתרו והצליחו להלחיץ את פרנקפורט עם שער נוסף, הפעם מרגליו של ג'אן הנדריקס מארקס בדקה ה-73. למזלה הרע של מנהיים, אנטה רביץ' התעורר ועם וכבש שלושה שערים תוך 13 דקות (76, 81, 89), וקבע את תוצאת המשחק.

יוסוף פאולסן (מימין) עם מרסל זאביצר שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
עלו לשלב הבא. יוסוף פאולסן ומרסל זאביצר/GettyImages

ר.ב לייפציג - אוסנברוק (ליגה שנייה) 1:3

הפיינליסטית מהעונה שעברה ממשיכה את דרכה אל עבר הגביע כאשר היא גוברת על הקבוצה מהליגה השנייה. ההתחלה נראתה מבטיחה עבור לייפציג כאשר מרסל זאביצר הצליח להשתלט על כדור אבוד ברחבת החמש ובעט בעוצמה פנימה כבר בדקה השביעית. התשובה לא איחרה לבוא כאשר אוסנברוק מצליחה להשוות כשתי דקות לאחר מכן משער של אטיין אמניידו. למרות זאת, פערי הכוחות בין הקבוצות ברורים והקבוצה מהבונדסליגה הצליחה לכבוש עוד שני שערים מרגליהם של לוקאס קלוסטרמן ( 29) ויוסוף פאולסן (31). הקבוצה מהליגה השנייה לא מוותרת, כאשר מרקוס אלברס כובש מבעיטת עונשין בדקה ה-74, אך זה מספיק רק כדי לצמק את התוצאה.

לארס לוקוטש שחקן רודינגהאוסן. GettyImages
עלה מהספסל וכבש שני שערים. לארס לוקוטש/GettyImages

רודינגהאוסן - פאדרבורן: 4:3 (פנדלים)

כמעט הפתעה נוספת. פאדבורן מהבונדסליגה כמעט סיימה את דרכה בגביע אחרי שהגיעה לדו קרב פנדלים עם רודינגהאוסן מהליגה השישית אחרי שיוויון 3:3 בתום הזמן החוקי. את המחצית הראשונה הפייבורטית סיימה כאשר היא מובילה 0:2 משערים של אווה הונמאייר (28) ושל כריסטופר אנטווי- אדג'ג' (43). במחצית השניה הצליחה הקבוצה הקטנה להפוך את התוצאה עם שלושה שערים משל עצמה. סיימון אנגלמן כבש בדקה ה-53 ולארס לוקוטש שנכנס למשחק בדקה ה70 הכפיל וגם העלה את רודינגהאוסן ליתרון (80, 85). שער של סטרלי מאמבה עבור פאדרבורן בדקה ה-73 מנע ניצחון מפתיע. בדו קרב הפנדלים ניצחה פאדרבורן בתוצאה 3:4.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - אייכשטאט: 1:5
כבשו לברלין: ולדימיר דארידה (11), ודאד איבישביץ' (12, 31), סולומון קאלו (62), אלכסנדר אסווין (75). כבשו לאייכשטאט: יוליאן קוגל (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully