וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לסולומון על הבישול נגד דינמו קייב: "עבדתי על זה באימונים"

הישראלי של שחטאר דונייצק, שהצטיין ובישל את הראשון לג'וניור מוראס ב-1:2 היוקרתי בקלאסיקו של אוקראינה: "אני שמח שזה הצליח"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון בשחטאר דונייצק

אחרי שבישל אתמול (שבת) את השער הראשון ב-1:2 היוקרתי של שחטאר דונייצק על דינמו קייב בליגה האוקראינית, מנור סולומון התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו ודיבר על האסיסט המרשים שלו לג'וניור מוראס. "אני עובד על זה קשה מאוד באימונים, אני שמח שזה הצליח", הסביר הישראלי.

סולומון גם התייחס לביקורת לפיה בתחילת המהלך, בו פרץ מאגף ימין, הכדור עבר את הקו: "לפי דעתי הכדור לא יצא מהמגרש. בסופו של דבר מה שחשוב זה שניצחנו והשופטים אישרו את השער. מגיעות מחמאות גם למוראס, זה היה יופי של שער ואני שמח בשבילו".

לבסוף, הישראלי נשאל מי מכדרר יותר טוב - הוא או כובש שער הניצחון, מרלוס. סולומון בחר שלא להשוות בינו לבין חברו לקבוצה ואמר: "אנחנו שחקנים מסוג שונה, אבל שנינו אוהבים לכדרר. הוא גם עשה את זה טוב מאוד כשהוא כבש את השער השני אתמול".

זה היה הניצחון השלישי מפתיחת העונה של שחטאר, שנותרה מושלמת וממשיכה להיראות טוב עם הקשר הישראלי הצעיר החדש שלה. שחטאר תשחק כידוע בשלב הבתים של ליגת האלופות ולסולומון וחבריו מצפה עונה מאתגרת מאוד. סולומון שיחק 90 דקות בקלאסיקו של אוקראינה אחרי שמחזור לפני כן הוא לא שיחק אפילו דקה. המאמן הפורטוגלי של הקבוצה לואיס קסטרו ממשיך עם הרוטציות שלו בסגל ויהיה מעניין לראות אם הוא ייתן אשראי לישראלי גם במפעל הבכיר מכולם.

שחקני שחטאר דונייצק מנור סולומון, ג'וניור מוראס חוגגים. אתר רשמי שחטאר דונייצק, אתר רשמי
"זה היה יופי של שער". מנור סולומון חוגג עם ג'וניור מוראס/אתר רשמי, אתר רשמי שחטאר דונייצק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully