וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום בואטנג: "אני מתנצל בפני כולם בבאיירן על הגישה שלי"

בלם הבווארים, שהיה אמור לעזוב ובינתיים נשאר, התראיין והביע חרטה: "הייתי מאוכזב ולא הצלחתי לשלוט בתגובות שלי"

אתר רשמי

ג'רום בואטנג היה אמור לעזוב את באיירן מינכן במהלך הקיץ. נשיא הבווארים אולי הנס כבר המליץ לבלם לחפש קבוצה במהלך חגיגות האליפות בתום העונה שעברה. אבל אנחנו כבר ב-11 באוגוסט ובלם נבחרת גרמניה לשעבר עדיין בבאיירן ונראה שזה לא הולך גם להשתנות בחלון ההעברות הנוכחי. העזיבה של מאטס הומלס, ביחד עם החזרה ההדרגתית של לוקאס הרננדז מפציעה, גרמו לכך שבואטנג בינתיים לא נמכר.

כך או אחרת, להרבה אנשים בבאיירן מינכן יש בטן מלאה על בואטנג ועל הגישה שלו בעונה שעברה. בעיקר דובר על כך שהוא חסר מחויבות ורצינות, שהוא שם את החיים האישיים שלו לפני הצרכים של הקבוצה וחושב על בניית המותג שלו לפני כל דבר אחר.

בואטנג התראיין ל"בילד" וביקש להתנצל כשאמר: "אני יודע שלהרבה אנשים הייתה ביקורת על הגישה שלי, גם לאוהדים רבים. אני מבין את זה. לא משנה מה יקרה עכשיו ואיך הדברים ייראו, אני רוצה להתנצל על זה. זה לא היה בסדר ובאמת שלא רציתי להרגיז מישהו או לפגוע במישהו. פעלתי בצורה הזו רק מתוך אכזבה עמוקה לגבי המצב שלי. לא יכולתי לשלוט בזה. אני חושב שבשבועות האחרונים, הראיתי במהלך ההכנה שאני עושה את כל מה שאני יכול כדי להיות בכושר שיא".

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יצליח לחזור לעצמו? ג'רום בואטנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully