וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון נוטה לוותר על איגור קולשוב, שצפוי לעבור להפועל חולון

10.8.2019 / 16:38

הגארד (24, 1.96) שלא מצא קבוצה בחו"ל יישאר בישראל. הכתומים לא צפויים לממש את הזכות עליו, הקבוצה של דרוקר דווקא כן מעוניינת. רשם אשתקד בפלייאוף בחולון 12.2 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק

איגור קולשוב שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
יישאר בחולון. קולשוב/קובי אליהו

איגור קולשוב נמצא בדרכו להפועל חולון. הגארד שהושאל לקראת סיום העונה שעברה ממכבי ראשון לציון לסגולים ניסה את מזלו במהלך הקיץ האחרון מחוץ לגבולות ישראל, כפי שההסכם בינו לבין הכתומים מאפשר לו, אך ללא הצלחה, ובשבוע שעבר החל לשמוע להצעות מקבוצות מליגת העל. חולון נחשבת למועמדת הבכירה לקלוט אותו, כשקולשוב מעוניין לשחק גם במסגרת אירופית.

ההסכם של קולשוב מול ראשון לציון אומר שאם יבחר לשחק בישראל, זכות הראשונים היא של הקבוצה מעיר היין, אולם בשלב הזה הכתומים לא מכלילים את השחקן כחלק מהסגל שלהם. אם יבחרו לעשות זאת, יצטרכו לעמוד בעלויות שכרו, דבר שלא נכלל עד כה בתוכניות של הקבוצה. הנטייה של ראשון לציון היא לוותר על קולשוב, למרות שהחלטה רשמית בנושא עדיין לא התקבלה.

קולשוב (24, 1.96) שיחק בשלוש מכללות שונות במהלך שנותיו בארצות הברית - שנה אחת באוניברסיטת אריזונה סטייט, עוד שנתיים ברייס, ובעונת 2017/18 במדי פלורידה. בקיץ חזר לראשון לציון, לה היה שייך לפני היציאה לארצות הברית, ורשם 11.5 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, לפני שבהחלטה משותפת עם הקבוצה עבר לחולון שסבלה ממכת פציעות. בשבעה משחקי ליגה בחולון רשם 7.4 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ובפלייאוף השתדרג ל-12.2 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

הסגל של חולון כולל נכון לעכשיו את הישראלים גיא פניני, עמית שמחון, יוגב אוחיון, טי ג'יי קליין, הראל דדון, שיר מוראידי, גיא פלטין ודניאל ששון ושלושה זרים חדשים - ראיין תומפסון, לטאביוס וויליאמס ומרכוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully