וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשה בהמשכים: החובות של תמאש מסבכים את הפועל חיפה

10.8.2019 / 9:11

עורכי הדין שהגישו צו עיקול על כרטיסו של הבלם לא מסכימים לפרוע את חובותיו בתשלומים ודורשים תוספת על הוצאות משפט. במועדון מתנגדים

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

האם אנחנו בדרך להסתבכות חדשה בגזרת גבריאל תמאש? כידוע, אתמול (שישי) הודיע מנכ"ל הפועל חיפה אורן סטרלינג לעורך הדין שאולי כהן, שמייצג את עורכי הדין סטולר שהגישו צו עיקול על כרטיס השחקן של הבלם, שהכסף עבור כיסוי החוב שלו התקבל.

אלא שלוואלה! ספורט נודע שכעת ישנה מחלוקת נוספת בין הצדדים והיא אופן התשלום. בשיחה, כך טוענים גורמים המעורים בפרטים, הבהיר שטרלינג שכפי שסוכם בתחילה הכסף יועבר בתשלומים. אלא שכעת עורכי הדין לא מסכימים ודורשים לקבל את כל הסכום בתשלום אחד ובאופן מיידי.

גבריאל תמאש עם יואב כץ בעלים הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
עדיין לא יצאו מהפלונטר. תמאש וכץ/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

יצוין שלפי גורמים במועדון, בעת שהיה נדמה שתמאש יישאר בקבוצה, אכן הוסכם לפני כמה חודשים שהחוב יוסדר בתשלומים. בנוסף, עורכי הדין דורשים תוספת של הוצאות בעקבות ההליך המשפטי שנקטו בו בעקבות אי כיסוי החוב, דבר שבחיפה מתנגדים לו.

בשלב זה אין לעורכי הדין כוונה להסיר את העיקול עד אשר יוסדר התשלום, כשנראה שהמחלוקת החדשה עלולה ליצור סחבת בעניין. "בהפועל חיפה כנראה רוצים להשאיר כספים מעסקת תמאש אצלם בשביל הרווח, אבל הם יצטרכו לכסות את החובות באופן המקובל", טען גורם המעורה בפרטים, "כולם מקווים שהעניין ייפתר בימים הקרובים".

מלבד עורכי הדין, גורמים נוספים דורשים שראשי המועדון ידאגו לכסות חובות גם לבעל הדירה בה התגורר תמאש, שחקן העבר אבנר חדד, וכן חובות כלפי עורך דין נוסף.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה: המועדון קיבל כספים מעסקת תמאש וישתמש בהם לסגירת חובותיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully