וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: המועדון קיבל כספים מעסקת תמאש וישתמש בהם לסגירת חובותיו

9.8.2019 / 16:30

עורכי הדין סטולר לא יאפשרו את שחרורו של הבלם עד שלא יקבלו את מלוא הסכום שחייבים להם. מלבדם, יש עוד שלושה גורמים הממתינים לכספים שחייב להם השחקן. "עד שלא יקבלו את הכסף, עורכי הדין מתכוונים להמשיך כרגיל"

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

פרשת החובות של גבריאל תמאש נמשכת. בהפועל חיפה שלחו מסר לעורכי הדין סטולר, הטוענים כי הבלם הרומני חייב להם כ-62 אלף שקלים, לפיו הם קיבלו כסף מעסקת גבריאל תמאש ויעבירו את הכסף להסדרת חובו של השחקן בקרוב.

עם זאת, עורכי הדין לא יסירו את העיקול על כרטיס השחקן של הבלם הרומני עד אשר הכסף אכן יגיע אליהם. "מנכל הפועל חיפה אכן אמר שהתקבל הכסף", אמרו בסביבתם של עורכי הדין. "אבל לא אמרו כמה ומתי יעבירו את הכסף. עד שלא יקבלו את הכסף, עורכי הדין מתכוונים להמשיך כרגיל".

מלבד החוב לעורכי הדין סטולר, לתמאש ישנו חוב גם לבעל הדירה שהתגורר בה, לשחקן העבר של המועדון אבנר חדד, ולעורך דין נוסף. כל אלה מחכים גם הם לכספים, ובחיפה יצטרכו להתמודד גם בגזרות אלו.

הבלם הרומני עצמו מחכה לשחרור הכרטיס שלו כדי להתחיל ולשחק עם אסטרה ג'ורג'יו. סך החובות של תמאש בארץ מוערכות בכ-110,000 שקלים, כשהכסף שהתקבל, כך לפחות לפי המסר ששלחו בחיפה לעורכי הדין, אמור לכסות את החובות.

עורכי הדין איתן סטולר מימין ותומר נגולה המייצגים את גבריאל תמאש. יח"צ,
מחכים לכספים שתמאש חייב להם. עורכי הדין סטולר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully