וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית: אוזיל וקולאשינץ לא בסגל ארסנל למשחק מול ניוקאסל

השניים שהותקפו על ידי חמושים בחודש שעבר יחמיצו את משחק פתיחת העונה (א', 16:00). מהמועדון נמסר: "שלומם נמצא בעדיפות עליונה"

מתוך טוויטר

לפני קצת יותר משבועיים מסוט אוזיל ומסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ היו מעורבים בתקרית מפחידה מאוד כששני ביריונים חמושים על אופנוע תקפו אותם לאחר שיצאו ממסעדה בצפון מזרח לונדון. קולאשינץ הצליח להבריח אותם והם יצאו ללא פגע, אך מאז השניים מקבלים איומים על חייהם והמקרה הזה עדיין נמצא תחת חקירה משטרתית.

השניים לא היו בסגל ארסנל מאז ואמש התברר שהם לא ייקחו חלק במשחק פתיחת העונה של קבוצתם מחר (ראשון) נגד ניוקאסל. המועדון הוציא הודעה בנושא ובה נכתב: "אוזיל וקולאשינץ לא יהיו בסגל הקבוצה למשחק מול ניוקאסל בעקבות התקרית הבטיחותית שנחקרת על ידי המשטרה. שלומם של השחקנים שלנו ומשפחתם נמצא תמיד בעדיפות הראשונה וקיבלנו את ההחלטה הזו בעקבות שיחה עם השחקנים ונציגיהם. אנחנו סומכים עלהמשטרה ומספקים לשחקנים ומשפחתם את תמיכתנו".

בהתאחדות האנגלית טוענים שלא קרה שום מקרה חריג בשישי, אבל שתקרית נוספת התרחשה בימים האחרונים. מהמשטרה נמסר שהיא נמצאת בקשר עם אנשי ארסנל וההתאחדות והם ימשיכו לחקור את המקרה הזה".

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
ימשיך לראות את ארסנל מהצד. מסוט אוזיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully