וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון מסרב להשתמש בקסדה החדשה. האם יפרוש?

התופס לא מוכן להחליף את הקסדה עמה שיחק כל הקריירה והודיע לאוקלנד שלא ישוב למגרשים עד שיקבל אישור, למרות שחוקי הליגה דורשים אחרת

אחרי הפיצוץ הגדול עם פיטסבורג בסיום העונה שעברה, התופס המצוין אנטוניו בראון נשלח במהלך הפגרה בטרייד לאוקלנד, אלא שפרשייה ביזארית עלולה להוביל לכך שבמקום לשחק במדי הריידרס, הוא פשוט יחליט לפרוש בגיל 31.

על פי אדם שפטר מ-ESPN, בראון הודיע לאנשי הריידרס כי הוא לא מוכן לחזור לשחק פוטבול עד שהליגה לא תאשר לו להשתמש בקסדה הישנה שלו, זאת לאחר שהליגה פסלה את הקסדה הזו והכניסה לשימוש קסדות חדשות לקראת העונה הקרובה.

התופס קיים שיחת טלפון בת כשעתיים עם מגשר חיצוני ועם אנשי ה-NFL ונציגי ארגון השחקנים וניסה להסביר מדוע הליגה צריכה לאפשר לו לשחק עם הקסדה בה השתמש בעשר השנים האחרונות, מאז נכנס לליגה ב-2010. על פי שפטר, החלטה בנושא עשויה להתקבל כבר בשבוע הבא, על מנת שבראון לא יחמיץ את ההכנה לעונה, אם הוא אכן ירצה לחזור.

בראון טוען כי הקסדה החדשה, בה מחייבים כעת חוקי הליגה להשתמש, לא בנויה נכון וחוסמת לו חלק משדה הראייה, מה שיקשה עליו לתפוס כדורים. הריידרס שלחו לו מספר קסדות אפשריות, אך הוא מסרב להשתמש במי מהן ורוצה לשחק רק עם זו שהתרגל אליה.

לאחר שהסיפור הפך לשיחת היום, בראון פרסם פוסט אינסטגרם עם קטע מתוך הסרט Paid in Full והציטוט: "אני אוהב את המשחק. אני אוהב את התחרות. אני יכול לעזוב את הליגה, אבל אם אעזוב, האם האוהדים יאהבו אותי?"

*** משחקי קדם העונה נמשכו הלילה. פיטסבורג עצרה את ניסיון ההמרה של טמפה ביי עשר שניות מהסוף וניצחה 28:30. ג'יימיס ווינסטון שיחק סדרה אחת וסיפק 40 יארד וטאצ'דאון. ריאן גריפין ירה 330 יארד וטאצ'דאון למפסידים. מינסוטה יצאה מניו אורלינס עם 25:34. קירק קאזינס מסר ל-4 מ-4, 65 יארד וטאצ'דאון. 134 יארד וטאצ'דאון לטדי ברידג'ווטר מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully