וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "אשמח לראות את קפרניק חוזר אם הוא מספיק טוב"

נשיא ארצות הברית, שתקף בעבר את הקוורטרבק לאחר שזה הוביל את מחאת השחקנים וכרע בהמנון, הוסיף: "אני לא רוצה שמישהו יחזיר אותו רק בשביל יחסי ציבור. אני מכיר את הבעלים, הם יעשו הכל כדי לנצח משחקים". קפרניק פרסם השבוע סרטון בו הוא טוען שהוא "עדיין מוכן"

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
הרוחות נרגעות מעט? קפרניק/AP, Ben Margot

לאורך שנותיו כנשיא ארצות הברית (וגם לפניהן), היחסים בין דונלד טראמפ לבין ספורטאים אמריקאים רבים לא ממש היו חיוביים. בין היתר, זכורה מתקפה של לברון ג'יימס עליו ואחת של כוכבת נבחרת ארצות הברית בכדורגל מייגן ראפינו, מהתקופה האחרונה.

אבל את עיקר זעמו הפנה טראמפ לעבר מחאת השחקנים הכורעים בהמנון ב-NFL ובעיקר לכיוונו של מי שהוביל את המחאה הזו, קולין קפרניק. אלא שהיום (שישי), יומיים אחרי שהקוורטרבק שלא שיחק בליגה מאז עזב את סן פרנסיסקו ב-2016 פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הוא טוען שהוא מסורב עבודה כבר קרוב ל-900 ימים ושהוא "עדיין מוכן", טראמפ נשמע מעט אחרת.

כאשר נשאל על הנושא, ענה הנשיא האמריקאי: "אם הוא מספיק טוב, שיחזור... אם הוא היה מספיק טוב, הם היו מעסיקים אותו כבר. למה שלא ישחק אם הוא מספיק טוב. אני חושב שאם הוא היה מספיק טוב, אני מכיר את הבעלים, אני מכיר את בוב קראפט, אני מכיר כל כך הרבה מהבעלים, אם הוא היה מספיק טוב, הם היו מחתימים אותו. אז אם הוא היה מספיק טוב, אני מכיר את האנשים האלה, הם היו מחתימים אותו בשנייה. הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי לנצח משחקים".

טראמפ לא עצר שם והוסיף: "האמת, אשמח לראות את קפרניק חוזר לליגה, אם הוא מספיק טוב. אבל אני לא רוצה לראות אותו חוזר רק כי מישהו חושב שזה מהלך יחסי ציבור טוב. אם הוא מספיק טוב, הוא יהיה בפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully