וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ' נבחר לאחד מחמשת השחקנים שעשויים להפתיע בליגה הצרפתית

בעיתון 'לה פיגארו' המוערך תיארו את אקס מכבי תל אביב ושוער ריימס כ"אחת מההעברות המסקרנות והטובות שנעשו הקיץ בליגה הצרפתית"

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בווידאו: התגובות להפסד של מכבי תל אביב לסודובה

ציפיות גבוהות: פרדראג ראיקוביץ', שוערה החדש של ריימס שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב, נבחר היום (שישי) לאחד מחמשת השחקנים שעשויים להפתיע ולפרוץ בגדול בליגה הצרפתית העונה. בכתבה שפורסמה בעיתון הצרפתי המוערך 'לה פיגארו' נכתב שמדובר ב"אחת מההעברות המסקרנות והטובות שנעשו הקיץ בליגה הצרפתית".

הסרבי בן ה-23 כבר סחט מחמאות רציניות ממאמן השוערים של ריימס, סבסטיאן האמל, שאמר בראיון לאתר RCM מוקדם יותר השבוע: "הוא היה על הכוונת של הרבה מועדונים גדולים באירופה לאורך השנים, וכבר עכשיו אנחנו מבינים למה במובנים מסוימים - בעיקר באופי - הוא מזכיר לי את מנואל נוייר. הוא מלא ביטחון, יש לו אינסטינקטים נהדרים וכריזמה אדירה, ובנוסף הופתענו לטובה ממשחק הרגל שלו. הוא נותן לשחקני ההגנה שלנו המון ביטחון".

ראיקוביץ', שנרכש הקיץ בחמישה מיליון יורו על ידי ריימס אחרי קדנציה בת ארבע שנים במכבי תל אביב, אמר בשבוע שעבר ל"לה פיגארו" ש"היו לי הצעות אחרות, אבל מיד חשבתי שריימס היא אופציה טובה עבורי. הליגה הצרפתית נהדרת וריימס תעזור לי להתקדם". הוא יפתח את העונה מחר במשחק הפתיחה של ריימס, שתתארח אצל מארסיי.

פרדראג ראיקוביץ', מכבי תל אביב. קובי אליהו
ציפיות גבוהות. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully