וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מאמינים: "מוחמד גדיר בדרך להחיות את עצמו מחדש העונה"

9.8.2019 / 7:17

רגשות מעורבים אצל הזהובים אחרי ה-2:2 באזרבייג'ן: "יש תחושת פספוס. במקום להכריע את המפגש, הכל פתוח". בקבוצה מרוצים מהחלוץ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- תחושת פספוס בבני יהודה אחרי אובדן היתרון אצל נפטצ'י באקו

- בקבוצה מאמינים: "מוחמד גדיר יכול להחיות את עצמו מחדש העונה"

- פז בן ארי צפוי להיעדר מהגומלין אחרי שנפצע בידו

seperator

בבני יהודה יצאו ברגשות מעורבים מה-2:2 אמש (חמישי) אצל נפטצ'י באקו האזרית. בקבוצה היו מרוצים משני השערים ומהיכולת שהפגינו השחקנים במחצית הראשונה, אבל נותרו עם טעם של החמצה בשל העובדה שלא הצליחו לשמור על היתרון וספגו בתוספת הזמן. "יש תחושת פספוס רצינית. יכולנו להכריע את ההתמודדות כבר אתמול, ובמקום זה הכל פתוח", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

"ברור שמבאס לקבל גול בדקה כזאת, אבל צריך לדעת לקחת גם את הדברים הטובים מהמשחק הזה", אמר דור ג'אן, שבישל את השער השני למוחמד גדיר. "הבקענו שני שערי חוץ, המחצית הראשונה הייתה טובה. נצטרך להגיע לישראל ולהשלים את המשימה. יוסי אבוקסיס הכין אותנו שבוע מראש מול מי אנחנו הולכים להתמודד. מדובר בקבוצה מאוד טובה, אבל הוכחנו כבר שגם מול יריבות טובות אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה ולנצח".

עוד בוואלה!

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה סיימה ב-2:2 בחוץ עם נפטצ'י באקו

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
רגשות מעורבים. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

"אני חושב שהמשחק נתן הרבה מאוד סיבות לאופטימיות", הוסיף החלוץ. "זה בסך הכל המשחק השני שלנו ביחד, יש לא מעט שחקנים חדשים ואני חושב שמאז המחנה השחקנים התחברו בצורה באמת טובה ואני בטוח שמפה רק נלך ונשתפר".

הבלם פז בן ארי צפוי להיעדר ממשחק הגומלין כשקיים חשש שהוא סובל משבר במפרק ומנזק ברצועות המפרק בידו. מי שזכו למחמאות גדולות היו כובשי השערים תאמבי סגס ומוחמד גדיר. "גדיר יכול להחיות את עצמו מחדש העונה, הוא הגיע רעב להוכיח", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully