וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.8: חכים זייש האריך חוזה, קגאווה בליגה השנייה בספרד

הכוכב המרוקאי חתם באייאקס עד 2022. אקס יונייטד מצטרף לסראגוסה בהעברה מפתיעה ביותר, גם גונדואן ולוקאס מורה האריכו חוזים

רויטרס

העברות

* החתמה מפתיעה מאוד בספרד: מאמן סראגוסה ויקטור פרננדס בישר ששינג'י קגאווה סיכם בקבוצה, ויירד לליגה השנייה בספרד. אקס מנצ'סטר יונייטד הדועך יעבור בהשאלה לעונה אחת מבורוסיה דורטמונד, וינסה לעזור לסראגוסה לחזור לליגה הספרדית הבכירה. לטענת "מארקה", הוא הסכים לחתום בסראגוסה משום שרצה לשחק בספרד בכל מחיר - גם במחיר של ירידה ברמה.

* שם סוף לשמועות: חכים זייש נשאר באייאקס. כוכב נבחרת מרוקו חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד 2022.

* אילקאי גונדואן האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי בארבע שנים. הקשר בן ה-28 היה חתום אצל התכולים עד סוף העונה, אולם כעת חוזהו המשודרג יסתיים ב-2023.

* גם לוקאס מורה חתם על חוזה חדש. הברזילאי יישאר בטוטנהאם עד 2024.

* מרטין שקרטל הוותיק (34) חתם לעונה חתם באטאלנטה והוא ינסה לעזור לה בליגת האלופות.

* אלכסנדר חלב הוותיק, אקס ארסנל וברצלונה, עדיין לא פורש. בגיל 38 עזב הקשר את באטה בוריסוב וחתם לעונה אחת בשורות איסלוך מינסק, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-10 בליגה הבלארוסית.

* סאות'המפטון הודיעה על הצטרפותו של הבלם קווין דאנסו. האוסטרי בן ה-20 יגיע בהשאלה מאוגסבורג, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* נאפולי השאילה לוורונה את הקשר ההתקפי ג'נארו טוטינו לעונה אחת. האיטלקי בן ה-23 הושאל בעונה שעברה לקוסנזה מהליגה השנייה וכבש 10 שערים ב-33 הופעות.

* קרוזיירו הודיעה על סיום עבודתו של המאמן בארבע השנים האחרונות מאנו מנזס, שאימן בעבר את נבחרת ברזיל.

*אספניול רכשה את מגנה של ויאדוליד פרננדו קאלרו. השחקן בן ה- 23 חתם לחמש עונות בשורות הקבוצה הקטלאנית ועלה כשמונה מיליון יורו.

* פקונדו רונקגליה עבר מסלטה ויגו לאוסאונה תמורת 250 אלף יורו. הבלם הארגנטינאי, 32, חתם לעונה אחת במדי הקבוצה מפמפלונה.

* יום עמוס לדינמו מוסקבה: הקבוצה מהליגה הרוסית החתימה את מקסימיליאן פיליפ, 25, מבורוסיה דורטמונד תמורת 20 מיליון יורו. פיליפ, הקשר חלוץ, כבש 11 שערים ב-48 הופעותיו בדורטמונד.

כמו כן דינמו מוסקבה החתימה לעונה אחת את הקשר-בלם הוותיק רומן נוישטאטר, 31, הגרמני-רוסי, שהעביר את רוב הקריירה בגרמניה ובעונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה.

שמועות

* על פי "מארקה", גארת' בייל "תקוע" בריאל מדריד: טוטנהאם הביעה עניין בהחזרתו אבל בחרה בסופו של דבר להחתים שחקנים צעירים יותר כמו ג'יו לו סלסו וריאן ססניון, מנצ'סטר יונייטד ויתרה מראש, ואחרי סגירת חלון ההעברות בסין ובאנגליה, לבייל "אין דרך יציאה ממדריד".

שחקן העבר של ריאל פרדראג מיאטוביץ' התייחס הבוקר לפרשת בייל וטען ש"אם הוא יישאר במדריד, המפסיד העיקרי יהיה הוא. הוא זה שיבזבז עוד שנה מהקריירה ולא יוכל להחזיר אותה למסלול. לריאל וזידאן לא תהיה שום בעיה עם זה".

* מרקוס רוחו זועם על מנצ'סטר יונייטד בעקבות ביטול העסקה עם אברטון. על פי "דיילי מייל", השדים האדומים שינו את מתווה העסקה בדקה ה-90 ובכך העסקה קרסה, מה שיגרום לבלם הארגנטינאי שערך 18 הופעות בלבד בשנתיים האחרונות "לבזבז" עוד עונה.

* אחרי שהחתימה את לוקאקו, אינטר רוצה לצרף עוד שם גדול לסגל ומעוניינת לרכוש את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה הסרבי של לאציו, שצפוי לעלות כ-80 מיליון יורו.

* לפי הסאן, צ'לסי מתכננת להציע 80 מיליון ליש"ט לקריסטל פאלאס על מנת לרכוש את ווילפריד זאהה בינואר, כל זאת בתנאי שתצליח לבטל את האיסור שחל עליה לרכוש שחקנים חדשים.

* איבן פרישיץ' שקיבל הבהרות שהוא לא נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה באינטר, עשוי לעבור לבאיירן מינכן. אלופת גרמניה נחושה להתחזק בעמדות הכנפיים והכבר החלה במו"מ בנוגע לקרואטי הבינלאומי.

גארת' בייל ריאל מדריד. GettyImages
איך יוצאים מפה? גארת' בייל/GettyImages

* נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, שככל הנראה הצליח לשמור על הבלם קאלידו קוליבאלי לעוד עונה אחרי שחלון ההעברות באנגליה נסגר, הצהיר: "אם הארי מגווייר שווה 93 מיליון יורו, אני אמכור את קוליבאלי ב-250 מיליון".

* באיטליה מעריכים שחלוץ רומא ונבחרת צ'כיה, פטריק שיק, יעבור לבורוסיה דורטמונד בתוך כמה ימים. שיק דחה הצעה של ניוקאסל כדי לעבור לקבוצה הגרמנית. השוורצגלבן צפויים לשאול אותו עם אופציית רכישה בסיום העונה.

* יובנטוס צפויה להיות עסוקה מאוד בשלושת השבועות שנותרו עד סגירת חלון ההעברות באיטליה. לפי "טוטוספורט", אלופת איטליה מנסה להאיץ את המגעים לרכישת פדריקו קייזה מפיורנטינה ומוכנה לצרף שחקן או שניים שיעשו את הדרך ההפוכה. מצד שני, יובה מתקשה להיפטר מסמי חדירה, שכבר סירב לכמה הצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully