וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השגנו תוצאה טובה, נורשפינג עוצמתית ופיזית"

8.8.2019 / 23:34

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מה-1:1 בשבדיה: "הגענו למצבים טובים וגם היו דקות של כדורגל טוב, אבל יש מה לשפר"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
"נורשפינג קבוצה פיזית ועוצמתית". בכר/קובי אליהו

הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) ב-1:1 מול נורשפינג השבדית בחוץ במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. מאיק סמה כבש לזכות המארחת בדקה ה-51, אבל נגיחה יפה של עדן שמיר כעבור ארבע דקות סידרה לאדומים תוצאה טובה לקראת הגומלין בישראל בחמישי הבא.

ברק בכר אמר אחרי המשחק: "היה משחק מאוד קשה. נורשפינג קבוצה פיזית ועוצמתית ובמהלך רוב המשחק הצלחנו לנטרל אותם ולצאת להתקפות מעבר כמו שרצינו. הצלחנו ללחוץ גם בדקות מסוימות ולהגיע לכמה מצבים מסוכנים. ברור שהיה לנו גם מזל כי הרבה כדורים שרקו ליד השער שלנו בגלל הגובה והעוצמה שלהם. בסך הכול זו תוצאה טובה. ראינו שהיא קבוצה מצוינת ומאומנת בכושר טוב".

לקראת הגומלין אמר המאמן: "אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו. אנחנו לא נבוא לשחק על 0:0 רק כדי לעלות, נבוא לנצח, בטח לעיני הקהל שלנו. כמובן שנצטרך לעשות את זה באחריות כי נורשיפנג קבוצה מסוכנת מאוד". בכר נשאל מה הנקודות החיוביות מהמשחק ואמר: "כולם נתנו מעצמם 100%, הסתגלו מהר לדשא הסינטטי וזה לא מובן מאליו ופשוט. גם אחרי השער שספגנו לא נשברנו וזה מעודד, הצלחנו להשוות במגרש קשה. הגענו למצבים והיו גם דקות של כדורגל טוב, אבל יש עוד הרבה מה לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully