וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע רוג'רס: סרינה וויליאמס "מחכה הרבה זמן" לנקמה מול אוסקה ברבע הגמר

האמריקאית והיפנית ייפגשו בקנדה לראשונה מאז הגמר הסוער בארה"ב, אוסקה: "הזדמנות של פעם בחיים". רפאל נדאל השתחרר לקראת הרבע

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
מבחן לפני אליפות ארה"ב. סרינה/GettyImages

גביע רוג'רס - מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים - נמשך הלילה (חמישי) עם משחקי שמינית הגמר.

גברים

דומיניק תים, המדורג רביעי בעולם ושני בטורניר, עבד קשה אבל הצליח להשיג את הכרטיס לרבע הגמר אחרי 6:7 (7), 4:6 מול מארין צ'יליץ' (16). ברבע הגמר מחכה לתים עוד משחק קשה מאוד. זה יהיה מול דניל מדבדב הרוסי המצוין (9 בעולם), ששוב הרשים מאוד וגבר על כריסטיאן גארין הצ'יליאני עם 3:6, 3:6 בתוך שעה ועוד עשר דקות.

האלוף המכהן רפאל נדאל שמר על המומנטום שלו בקנדה, כשגבר ללא קושי 3:6, 4:6 על הארגנטינאי גידו פז'ה בדרך לרבע הגמר. נדאל, שבשנה שעברה זכה בתואר בפעם הרביעית, נאלץ להתמודד עם הרוח החזקה, אבל בכל זאת שבר את מכות ההגשה של יריבו ארבע פעמים במהלך ההתמודדות. עבור הספרדי בן ה-33 זה טורניר ראשון מאז הפסיד לרוג'ר פדרר בווטימבלדון בחודש שעבר, והפעם הוא נהנה ממשחק קל בהרבה מזה שהיה לו ביום רביעי מול דניאל אוונס הבריטי, אז נאלץ לחזור מפיגור בשובר השוויון. כעת מצפה לרפא מפגש מול פאביו פוניני האיטלקי, שניצח 2:6, 5:7 את אדריאן מנארינו הצרפתי.

עוד ברבע הגמר: קארן חצ'אנוב הרוסי ניצח 7:6 (7), 5:7, 3:6 את הקנדי פליקס אוגר עליאסים (ביום הולדתו ה-19), וישחק מול סשה זברב הגרמני שניצח נגיאורגי ניקולוז באסילשווילי 5:7, 7:5, 6:7 (5). הספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט ניצח 5:7, 5:7 את הצרפתי רשאר גאסקה, וישחק מול צרפתי אחר, גאל מונפיס.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. GettyImages
דומיניק תים חוגג את העלייה לרבע הגמר/GettyImages
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. GettyImages
פלישקובה חוגגת עלייה לרבע הגמר/GettyImages

נשים

אצל הנשים הגשם בטורונטו הפריע קצת לקצב המשחקים, אבל גם כך קרולינה פלישקובה (3 בעולם) הצליחה לעלות לרבע הגמר. הצ'כית ניצחה 3:6, 5:7 את אנט קונטבייט (19) במשחק שהופסק במהלכו בשל הגשם. ברבע הגמר מחכה לפלישקובה ביאנקה אנדרסקו המקומית שהפתיעה את קיקי ברטנס.

נאומי אוסקה וסרינה וויליאמס העפילו לרבע הגמר וייפגשו לראשונה מאז הגמר המפורסם שלהן באליפות ארה"ב בשנה שעברה (שבו היפנית ניצחה את האמריקאית וזכתה לראשונה בגרנד סלאם, בעוד סרינה איבדה את קור הרוח והתעמתה עם השופט בצורה חריגה). "אני כבר מחכה הרבה זמן לשחק מולה", אמרה סרינה, אחרי שגברה 5:7, 4:6 על הרוסייה אקטרינה אלכסנדרובה שעלתה מהמקודמות. סרינה מנסה להיכנס לכושר על המגרשים הקשים בניסיון שלה לזכות באליפות ארה"ב ולגרוף גרנד סלאם 24 בקריירה, אבל האמריקאית נשברה פעמיים במערכה הראשונה מול יריבתה, והצליחה לחזור מפיגור. "היא הקשתה עליי מאוד, זה היה אתגר עבורי", אמרה. מנגד, אוסקה בת ה-21 ניצחה 6:7 (4), 4:6 את הפולנייה איגה סוויאטק. "בכל פעם שמזדמן לי לשחק מול סרינה אני מרגישה שזו הזדמנות של פעם בחיים", אמרה אוסקה לקראת המשחק.

גם סופיה קנין האמריקאית המצוינת הצליחה לעשות את דרכה לרבע הגמר. המדורגת 29 בעולם הביסה 2:6, 2:6 את דיאנה יסטרמסקה האוקראינית (33) בתוך 58 דקות ועכשיו מחכה לה אלינה סביטולינה האוקראינית, שניצחה 2:6, 4:6 את בלינדה בנצ'יץ' (11). האלופה המכהנת סימונה האלפ תפגוש את מארי בוזקובה הצ'כית (שהדיחה את ילנה אוסטפנקו).

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. GettyImages
נראית מוכנה. אוסקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully