וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל פתח תקוה בחצי הגמר אחרי תיקו בדרבי

סוקונה קבע 1:1 בדרבי מול מכבי פתח תקוה וקבוצתו תארח בחצי הגמר את הפועל רמת גן. הפועל ראשון לציון עלתה עם מאזן מושלם אחרי 1:2 על קטמון ותפגוש בחצי הגמר את בני סכנין. הבקרה: עפולה הורדה לליגה א'

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של בית"ר ירושלים לחצי גמר גביע הטוטו בליגת העל

שלב הבתים בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ננעל הערב (חמישי) עם הדרבי של פתח תקוה, בו שתי היריבות העירוניות התמודדו לראשונה זה ארבע שנים וחצי. הפועל פתח תקוה השיגה נקודה עם 1:1 ועלתה לחצי הגמר, שם תארח את הפועל רמת גן ב-18 באוגוסט (יום ראשון, 19:30). הפועל ראשון לציון, שסיימה את הבתים עם מאזן מושלם, תארח בחצי הגמר הראשון את בני סכנין ב-15 באוגוסט (יום חמישי, 19:30). אם יהיה שוויון ב-90 דקות, המשחקים יוכרעו בפנדלים.

הפועל עפולה, שהציגה בשלב הבתים קבוצת נוער מחוזקת מכיוון שלא עברה בבקרת התקציבים, קיבלה הודעה מהבקרה כי היא לא עמדה בדרישות ולכן הורדה לליגה א'. כמובן שלקבוצה תהיה אפשרות לערער ולא מדובר בהחלטה סופית.

שחקני הפועל פתח תקוה, עמית מזרחי, אמאדו סוקונה. ברני ארדוב
השער שסידר כרטיס לחצי הגמר. אמאדו סוקונה חוגג עם עמית מזרחי/ברני ארדוב

בית א'

בני סכנין עשתה את המוטל עליה, ניצחה 1:3 בבית את הפועל נוף הגליל ועלתה לחצי הגמר עם שבע נקודות. תומר סוויסה העניק לאורחת יתרון בדקה ה-14, אבל אוסמה חלאיילה הצטיין עם צמד בדקות 24 ו-71, ומוטי מלכה כבש מול אחת האקסיות שלו בתווך (28). הפועל עכו נותרה במקום השני לאחר 0:1 בחוץ על מכבי אחי נצרת, כשבן אז'ובל נכנס כמחליף והכריע בדקה ה-48.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם עידן אהדנני. ברני ארדוב
כבש בסיום המחצית הראשונה. עידן אהדנני/ברני ארדוב

בית ב'

הדרבי של פתח תקוה לא הוכרע, אבל ה-1:1 באצטדיון המושבה העניק להפועל פתח תקוה את הכרטיס לחצי הגמר, בעוד היורדת מליגת העל סיימה את שלב הבתים עם שלוש תוצאות תיקו. עומר בוארון פספס הזדמנות גדולה להעניק יתרון להפועל, ובצד השני, אחרי טיל למשקוף של לידור כהן, היה זה הבלם עידן אהדנני שכבש לאחר מצב נייח בשנייה האחרונה של המחצית הראשונה. למרות הדקה הקריטית בה ספגו, שחקניו של עמיר נוסבאום היו עדיפים במחצית השנייה ואמאדו סוקונה סידר להם שוויון מוצדק בדקה ה-67. במשחק הנוסף נפרדו הפועל עפולה והפועל ניר רמת השרון ב-1:1.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
התגעגעו לאווירת הדרבי. אוהדי הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

בית ג'

הפועל רמת גן הסתפקה ב-0:0 ביתי מול העולה החדשה הפועל אום אל פאחם ושמרה על המקום הראשון בדרך לחצי הגמר. גם המשחק הנוסף הסתיים ב-0:0, כשבני לוד סיימה את שלב הבתים ללא שערי הזכות לאחר שכשלה במשימה מול מ.ס. כפר קאסם.

תומר לוי שחקן מכבי פתח תקוה מעל עוז פרץ שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
בכורה במדי מכבי פתח תקוה. תומר לוי מול עוז פרץ/ברני ארדוב

בית ד'

הפועל ראשון לציון סיימה עם מאזן מושלם, אחרי 1:2 ביתי על הפועל קטמון שנחלה הפסד שני. איתמר שבירו דחק מקרוב אחרי קרן של אנס דאבור בדקה ה-70, רועי פדידה השווה בחלוף תשע דקות, אבל מיקו ממן כבש ולא חגג מול האקסית בדקה ה-82, והעלה את הכתומים של עופר טסלפפה לחצי הגמר. במשחק הנוסף בבית זה, הפועל אשקלון ובית"ר תל אביב בת ים נפרדו ב-0:0.

שוער הפועל פתח תקוה, ברק לוי. ברני ארדוב
האקסית שלו קטמון הודחה, הוא בחצי הגמר. ברק לוי בשער הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully