וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בגרמניה: בורוסיה דורטמונד בגביע מול האקס המיתולוגי

סגנית האלופה תשחק מול אורדינגן מהליגה השלישית וקווין גרוסקרויץ, שעד היום מגיע למשחקיה ויושב ביציע מאחורי השער (ו', 21:45, ספ' 2)

רויטרס

שבוע אחרי הסופרקאפ ושבוע לפני שהליגה תצא לדרך, מחר (שישי) ייפתח בגרמניה גם הגביע. במוקד יעמוד המפגש בין אורדיגן מהליגה השלישית לסגנית האלופה בורוסיה דורטמונד. בורוסיה מנשנגלדבאך המתחדשת תפתח את העונה עם משחק לא קל בחוץ מול זנדהאוזן.

קווין גרוסקרויץ שחקן אורדינגן. GettyImages
משחק מרגש מאוד עבורו. גרוסקרויץ/GettyImages

אורדינגן - בורוסיה דורטמונד (21:45, ספורט 2)

סגנית האלופה פתחה את העונה בצורה רשמית עם 0:2 ביתי מול באיירן מינכן וזכייה בסופרקאפ המקומי. עכשיו בורוסיה דורטמונד פותחת את דרכה גם בגביע מול יריבה נוחה יותר מבאיירן מינכן בדמות אורדינגן מהליגה השלישית בגרמניה. מאטס הומלס ותורגן הזאר צפויים לחזור בבורוסיה דורטמונד, בעוד רומן בורקי ויוליאן בראנדט עדיין בספק.

בשל בעיות באצטדיון באורדיגן, היא תיאלץ לארח בדיסלדורף. מי שייהנה מערב מיוחד מאוד הוא קווין גרוסקרויץ. הקשר, שזכה בעבר באליפות עם דורטמונד וגם היה חלק מנבחרת גרמניה שזכתה בגביע העולם ב-2014, יפגוש את האקסית. דורטמונד היא לא סתם אקסית עבור גרוסקרויץ, אלא קבוצה שהוא אוהד שרוף שלה מילדות ועד היום. הוא הולך להרבה ממשחקי הבית שלה ולוקח גם את הילדים שלו לשבת מאחורי השער במשחקים.

גרוסקרויץ אמר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד מרגש בשבילי, צפות אצלי הרבה תחושות. אני הולך לפגוש הרבה חברים ומשפחה באצטדיון. אני כבר מצפה לזה. ברור שדורטמונד יותר טובה מאיתנו, אבל בכדורגל הכול אפשרי. דורטמונד קבוצה ברמה גבוהה מאוד, היא נבנתה נכון והוסיפה את מאטס הומלס שהוא מנוסה מאוד. אני חושב שהכול אפשרי בשבילה העונה ואני מקווה שהיא תזכה באליפות".

עוד בוואלה!

הפרמיירליג חוזרת: סאדיו מאנה כשיר למשחק מול נוריץ'

לכתבה המלאה
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שחקני גלדבאך יחגגו מול זנדהאוזן?/GettyImages

זנדהאוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך (21:45)

הסייחים יוצאים לדרך חדשה עם המאמן מרקו רוזה, שהגיע בקיץ מזלצבורג והביא איתו את שטפן ליינר וגם צירף את ברל אמבולו ומרכוס תוראם כשמנגד גלדבאך איבדה את תורגן הזאר שעבר לבורוסיה דורטמונד. זנדהאוזן פתחה את העונה בליגת המשנה עם הפסד ותיקו.

משחק נוסף:

אינגולשטאדט - נירנברג (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully