וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן דילמוני: "עברתי סדרה של השפלות וביזוי" בהפועל חיפה, אגיש תביעה

8.8.2019 / 13:25

המגן "המנודה" של הפועל חיפה תוקף ומספר על התנכלויות אישיות נגדו: ניסו "לפגוע בחיי המשפחה שלי", "עברתי אימוני טרטור לא חוקיים", "נידוי שחקנים חייב להיפסק!". התביעה בדרך

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

חן דילמוני, מגנה "המנודה" של הפועל חיפה, פרסם היום (רביעי) ברשתות החברתיות את השתלשלות העניינים מול הקבוצה, שלדבריו כללה "סדרה של השפלות, נידוי לא חוקי וביזוי". כזכור, אתמול דילמוני התעלף ופונה לבית החולים רמב"ם לאחר שהתאמן בחום הכבד.

"ראשית, אני רוצה להודות לכל מי שדאג לשלומי, ברוך השם אני מרגיש טוב יותר, לאחר קבלת טיפול רפואי בבית החולים", כתב דימוני, "כל חיי שיחקתי כדורגל מקצועי אני אוהב את העבודה שלי ועושה אותה במקצועיות רבה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא איש של מלחמות, לא פרובוקטור ולא מחפש כותרות. מעולם לא ביצעתי עבירת משמעת ומעולם לא העלתי פוסט או טענה כלפי קבוצה מועדון או אדם כלשהו.

"לאחר מה שקורה איתי בתקופה האחרונה ובייחוד אתמול, אני מרגיש צורך לפנות אליכם בגילוי לב על המסע המפרך שעברתי בשלושת השבועות האחרונים. חשוב לי שתשמעו את האמת העובדתית ולא טענות שקריות והסתות.

לדבריו, "שלחתי הודעה למנהל הקבוצה: 'בוקר טוב, קמתי קצת חלש עם כאבי ראש אתה יכול לדבר עם המנכ"ל לשחרר אותי מהאימון?'. מנהל הקבוצה קרא את ההודעה אך לא ענה... הגעתי לאימון ועדכנתי את החובש ואת המאמן ממחלקת הנוער שאני לא במיטבי והם אמרו שמנהל הקבוצה לא עדכן אותם בדבר ושאשתה הרבה מים ואעשה מה שאפשר. במשך 5 שעות במיון שבהם עברתי מספר בדיקות כולל סיטי ראש, קיבלתי פעמיים עירוי נוזלים וטיפול תרופתי לא הגיע אף אחד מאנשי המועדון לדרוש בשלומי. רק בדרך הביתה ראיתי שמנהל הקבוצה שלח לי הודעה בשעה 9:50 בבוקר שבה כתב: 'לא ראיתי את ההודעה'. הוא נתפס לא אמין כי בחלון השיחה איתו מופיע שהוא קרא את ההודעה ב-8:03 וגם ענה לטלפון בלי ששם לב והסגיר את עצמו.

רועי שוקרני עם חן דילמוני המנודים של הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
דילמוני באימון המנודים/לילך וייס רוזנברג

"בסוף עונת 18/19, לאחר שנשארנו בליגה, נכנסתי לשיחה עם מאמן הקבוצה וביקשתי ממנו הזדמנות לקחת חלק במשחק האחרון על מנת לתת לו חומר למחשבה לגביי לעונה הבאה למרות שאני מחזיק בחוזה לעוד עונה, בשיחה לא נאמר לי אפילו פעם אחת שהוא לא בונה עלי לעונה הבאה ושעליי לחפש קבוצה.

"כשהפועל רמת גן פנתה אל אדם קידן, הסוכן שלי, והביעה נכונות לצרף אותי במסגרת התקציב שלהם, אדם פנה אליי ושאל את דעתי ואני אמרתי שאשמח מאוד לחזור למועדון שבו גדלתי. אדם פנה למנכ"ל הפועל חיפה, שאמר 'קח בחשבון שלא יהיה שום פיצוי או השלמה', ובכך לא עזר לרקום את המעבר.

"לאחר פתיחת האימונים לא זומנתי עם סגל הקבוצה הבוגרת למחנה אימונים ונותרתי לבד ללא מסגרת ראויה לאימון. גם לאחר שארגון השחקנים הציע להוציא אותי על חשבונם למחנה האימונים נתקלנו בסירוב. כל מי שמבין בכדורגל מבין כמה מחנה אימון הוא הבסיס המקצועי/חברתי לשחקן כדורגל להמשך העונה גם אם זה אמור להיות בקבוצה אחרת.

"הובטח לי על ידי מנכ"ל הקבוצה שכשהקבוצה תחזור מהמחנה אחזור לאימונים איתם. כשהקבוצה חזרה מהמחנה, מאמן הקבוצה הכניס אותי לשיחה שבה נאמר לי מפורשות 'אתה לא תהיה פה. אנחנו צריכים לדחוף אותך לעזוב, אתה מבין מה זה אומר?'. והמאמן המשיך: 'אני לא רוצה שנביא אותך למצב הזה שאתה תגיד זהו, אני פה מתאבד עוד שנייה!!!!!'. את שאר הדברים אחסוך מכם...

"בשבועיים שעברו מחזרת הקבוצה מהמחנה ועד היום עברתי סדרה של השפלות נידוי לא חוקי וביזוי שכללו אימונים בנפרד מהקבוצה והשחקנים, בשעות שונות ומוקדמות על מנת לפגוע בחיי המשפחה שלי: איסור מוחלט על כניסה לאסיפות השחקנים.

עוד בוואלה!

חן דילמוני הזהיר כי אינו מרגיש טוב, התאמן בכל זאת, והתעלף

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

" הסכמים יש לכבד"

A post shared by Chen Dilmoni (@chen_dilmoni) on

חן דילמוני הפועל חיפה בבית חולים רמב"ם. צילום מסך
לא רגוע בהפועל חיפה. חן דילמוני מאושפז, אמש/צילום מסך

"הלו"ז השבועי נמסר לקבוצה אחת לשבוע. ואת העדכון על יום ושעת האימון שלי אני מקבל רק ערב לפניי בלי יכולת להיערך עם המשפחה. למרות שביקשתי יותר מפעם אחת לקבל לו"ז שבועי או לפחות לקבל עדכון מראש על כל אימון ואימון לצערי נתקלתי במנכ"ל ומנהל קבוצה אשר מתעלמים מהבקשות המינימליות שלי.

"למעט יום אחד שבו נסעתי למשחק הקבוצה ויום אחד שבו, למראית עין, נתנו לי להתאמן עם הקבוצה לאחר קבלת מכתב התראה מהעורך דין שלי, עברתי שבועיים של אימוני טרטור לא חוקיים, שכללו ברובם אימוני ריצה מפרכים בשעות חמות במשך שעה וחצי, בימים שאין לקבוצה אימון. ללא אימונים טקטיים, ללא אימוני בעיטות והרמות, ללא אימוני כוח, וללא משחקונים פנימיים עם שחקנים.

"באחד הימים שחקני הקבוצה קיבלו חופש לצורך צילומים לפתיחת עונה. התבקשתי להגיע בשעה 9 בבוקר לצילומים בחולון. ערב לפני קיבלתי פתאום הודעה להגיע לאימון ב -8 בבוקר, בקריית חיים, ולאחר מכן להגיע לצילומים בחולון המטרה היתה לטרטר אותי.

"בחלק מהימים הביאו אותי לבד חצי שעה לפני הקבוצה כאשר בפועל התחלתי את האימון באותה שעה של הקבוצה אך בנפרד, המטרה הייתה לגרום לי לנסוע לבד כל יום ללא שחקני הקבוצה שבאים מהמרכז ובזה לפגוע בי כלכלית וחברתית".

"אני רוצה להתייחס בקצרה להודעה שהמועדון הוציא על מנת לפגוע בשמי. במשך כל תקופת החוזה שלי במועדון לעולם לא הפרתי את ההסכם שעליו אני חתום, עשיתי את כל מה שמוטל עלי, לא ביזיתי ולא התססתי את חדר ההלבשה ולימים יעידו שחקני הקבוצה שאני דובר אמת.

"להיפך, רק לאחרונה נאמר לי מפי הצוות המקצועי והבעלים שאין להם כל תלונה לגביי ההתנהלות שלי. בחרתי לשתף אתכם (בחלק מהדברים), כתגובה להכפשה ורצח האופי של המועדון כנגדי שתדעו את האמת ממקור ראשון אני בוחר לא לשתוק יותר, לא רק בשבילי, אלא בשביל כל אותם שחקנים שעוברים את זה במקומות אחרים. נידוי שחקנים חייב להיפסק!

"לאחר ניסיונות רבים מצידי ושיחות עם אנשי המועדון בראשות מנכ"ל המועדון והבעלים לגרום לנידוי הזה להיפסק אך ללא כל מענה, אני נאלץ להגן על זכויותיי ולפנות באמצעות ארגון השחקנים ועו"ד שי אליאס לערכאה משפטית, שם יוגש כבר בימים הקרובים כתב תביעה מפורט ומבוסס עם ראיות מוכחות.

"לסיום, אני בוחר לצטט את מאמן הקבוצה שנשאל אתמול לאחר המשחק האם שוחח איתי לאחר שהתעלפתי באימון ופוניתי לבית החולים? 'אני מדבר על שחקנים שנמצאים כאן כרגע, יש לנו מספיק שחקנים פה במגרש גם שלנו ושל כפ"ס שאפשר לדבר עליהם'. בעיניי זה מסכם הכל".

רועי שוקרני, גם כן מנודה של הפועל חיפה לשעבר, הגיב לפוסט של דילמוני וכתב: "רק אני יודע מה עברת! הכל זה קארמה בחיים יש אלוהים בשמיים. תרגיש טוב נשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully