וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן תרד מהעסקה? "חשש שלירוי סאנה קרע את הרצועה הצולבת"

ב"בילד" טוענים שהפציעה של שחקן הכנף של סיטי חמורה אפילו ביחס להערכות הפסימיות. בעקבות זאת הבווארים עשויים לוותר על החתמתו

רויטרס

הפציעה של לירוי סאנה ממשיכה להעסיק את מנצ'סטר סיטי ובעיקר את באיירן מינכן, שתכננה לרכוש אותו. הבוקר (חמישי) מדווחים ב"בילד" שהפציעה של שחקן הכנף הכישרוני עלולה להיות חמורה אפילו ביחס להערכות הפסימיות ביותר: על פי החשש, סאנה סובל מקרע ברצועה הצולבת, אחת הפציעות הקשות ביותר לכדורגלן. אם בבדיקות של מנצ'סטר סיטי אכן יתברר שמדובר בקרע ברצועה הצולבת, באיירן מינכן עלולה לרדת מהעסקה, למרות שכבר היתה במגעים מתקדמים עם הסיטיזנס על רכישתו.

אמש דווח בגרמניה שהפציעה של סאנה חמורה מכפי שחשבו, אבל ספק אם מישהו התכונן לאפשרות של פציעה קשה כמו קרע ברצועה הצולבת. ב"בילד" טענו אמש שבאיירן עשויה להשלים את העסקה גם במקרה שסאנה יצטרך לעבור ניתוח וייעדר תקופה ממושכת, אולם הבוקר טוען העיתון שקרע ברצועה קרוב לוודאי יסכל את העסקה.

כזכור, מנצ'סטר סיטי שיתפה את סאנה במגן הקהילה על אף העובדה שנוהל משא ומתן מתקדם על השחקן עם באיירן מינכן, דבר שהרתיח את הגרמנים. סאנה פתח בהרכב ונפצע כבר בדקה העשירית.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי עם מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה. רויטרס
האשמה מופנית לעבר פפ. סאנה וגווארדיולה אחרי הפציעה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully