וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה של בוסטון מגיעה לכרמל: ג'יימס יאנג חתם לעונה אחת במכבי חיפה

8.8.2019 / 10:30

הסווינגמן שנבחר 17 בדראפט 2014 על ידי הסלטיקס ונפלט מה-NBA בשל פציעות, מצטרף. ג'ף רוזן: "אחד השחקנים הכי מוכשרים שהבאנו"

ג'יימס יאנג במדי בוסטון סלטיקס. AP
עוד שם גדול מגיע לליגה. ג'יימס יאנג/AP

עוד החתמה מסקרנת בליגת העל בכדורסל: מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הסווינגמן ג'יימס יאנג, שמגיע לכרמל עם רזומה מרשים יחסית. יאנג בן ה-23, 1.98, סומן כהבטחה גדולה בארצות הברית עוד כשהיה בתיכונים.

הוא עבר במכללת קנטאקי היוקרתית, עשה קפיצת מדרגה תחת שרביטו של המאמן המוערך ג'ון קליפארי, עזר לווילדקאטס להגיע לפיינל פור ה-NCAA, ועזב אחרי עונה אחת ל-NBA. הוא נבחר בדראפט 2014 במקום ה-17 על ידי בוסטון סלטיקס, המאמן בראד סטיבנס תלה בו תקוות רבות, אבל סבל מפציעות רבות במשך שלוש השנים שלו בעיר השעועית ועזב. בעונת 2017/18 רשם שש הופעות במדי פילדלפיה, וביתר הזמן שיחק בקבוצת הבת של הסיקסרס בג'י-ליג. בעונה החולפת שיחק במדי וינקונסין הרד, קבוצת הבת של מילווקי, וב-19 משחקים העמיד ממוצעים של 18.9 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים.

"ג'יימס אחד מהשחקנים המוכשרים שהבאנו למכבי חיפה, מדובר בווינר אמיתי ואנחנו כבר מצפים שיצטרף לסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה", אמר הבעלים ג'ף רוזן.

"ג'יימס יאנג יכול לעשות הכל במגרש, יש לו יכולות רבות ואין ספק שהוא ירים את הקבוצה שלנו בצד ההגנתי וההתקפי", אמר מאמן הקבוצה דניאל סוואנה.

בנוסף, הודיעה הקבוצה היום שתצא גם הפעם למסע משחקים בארצות הברית, זו השנה התשיעית. חיפה תקיים שלושה משחקים בין ה-6 ל-14 באוקטובר: נגד ממפיס (6 באוקטובר, 10:00 שעון ישראל), נגד פורטלנד (10 באוקטובר, 5:00 שעון ישראל) ונגד מינסוטה (14 באוקטובר, 3:00 שעון ישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully