וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד על הקאמבק: הסרטון של קולין קפרניק

צפו: הקוורטרבק שלא שיחק ב-NFL כבר למעלה משנתיים וחצי פרסם ברשתות החברתיות סרטון שנפתח עם המילים "מסורב עבודה במשך 889 ימים" ונמשך עם וידיאו שלו מחדר הכושר וקולו, שאומר: "עדיין מוכן"

קולין קפרניק לא מווותר. למעלה משנתיים וחצי חלפו מאז שהקוורטרבק, שהוביל את המחאה החברתית והיה שחקן ה-NFL הראשון לכרוע במהלך ההמנון האמריקאי, רשם את המשחק האחרון שלו בליגה, אך סרטון חדש שהוא העלה לחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלו מראה שהוא ממשיך לעבוד, בתקווה שהקאמבק יקרה מתישהו.

הסרטון של קפרניק, שזכה לאלפי שיתופים ולייקים ברשתות החברתיות, נפתח עם המשפט "מסורב עבודה במשך 889 ימים" ונמשך עם קולו של הקוורטרבק שאומר "חמש בבוקר. חמישה ימים בשבוע. במשך שלוש שנים. עדיין מוכן", על רקע וידיאו שלו עובד במכון כושר.

קפרניק נבחר על ידי סן פרנסיסקו פורטי ניינרס בסיבוב השני של דראפט 2011 ובעונתו השנייה בליגה תפס את מקומו של אלכס סמית' כפותח של הקבוצה והוביל אותה להופעת הסופרבול הראשונה שלה מזה 18 שנים, הופעה שהסתיימה בהפסד דרמטי לבולטימור.

קפרניק חווה ירידה ברמתו בעונות הבאות, אך עדיין קיבל ב-2014 הארכת חוזה לשש שנים תמורת 126 מיליון דולר. אלא ששלוש שנים לאחר מכן הוא כבר לא היה חלק מהניינרס, לאחר שהמחאה שהוביל יצרה סערה עצומה בארצות הברית. מאז משחקו האחרון ב-NFL, קפרניק הספיק בין היתר לחתום על חוזה אימוץ עם נייקי וליישב את התביעה שלו מול בעלי ה-NFL, תמורת סכום נמוך מהמצופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully