וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת החלומות: באנגליה מחפשים מישהו שיילך למשחקי פרמיירליג ויאכל פאי

חברת הימורים מחפשת עובד עם תיאבון שיבקר בכל מגרשי הפרמיירליג ובסיום העונה יבצע דירוג של כל המאפים השונים: "זו הזדמנות של פעם בחיים". אז איך נרשמים?

יוטיוב

בווידאו: השוער האנגלי וויין שואו אוכל פאי על הספסל

לא יודעים מה אתכם, אבל לנו קשה לדמיין הרבה דברים טובים יותר מאוכל וכדורגל. על כן, עבודת החלומות היא כזו שתשלב בין השניים, וזה בדיוק מה שמציעה חברת ההימורים Free SuperTips: עובד בר מזל שיבקר בכל אצטדיוני הפרמיירליג לאורך העונה (בחינם, כמובן), יאכל פאי (בחינם, כמובן) ואז יבצע דירוג מקיף.

"זו הזדמנות של פעם בחיים", אמרו באתר. "לנסוע בכל רחבי המדינה, לצפות במשחקים של הליגה הטובה בעולם, ולאכול את כל הפאי שרק אפשר. העבודה כוללת אכילה של המאפים, צפיה במשחק מהאצטדיון, ודירוג בסיום העונה של איזה פאי היה הטוב ביותר. כדורגל ופאי הולכים יד ביד, אנחנו נרגשים למצוא את האדם הנכון שיקבע איזה פאי יהיה בראש הטבלה, ואיזה יירד ליגה".

אז איך נרשמים לחלום הזה? למרבה הצער, חובה להיות אזרח בריטניה, ומעל גיל 18. אם אתם בכל זאת עונים על הקריטריונים הללו, אפשר להגיב לציוץ שכאן למטה, עם תמונה שלכם אוכלים פאי, צופים במשחק כדורגל או עושים את שניהם גם יחד, בצירוף ההאשטג #PremierLeaguePieTaster.

ההרשמה לתחרות תיסגר ב-12 באוגוסט והמנצח, בו כולנו נקנא מאוד, יוכרז ב-16 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully