וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע האופן בו יוכרע מי יזכה לייצג את ישראל בג'ודו באולימפיאדה בטוקיו

7.8.2019 / 12:53

שלב המיון הראשון יתקיים בסוף פברואר, ויהיה מותנה בדירוג בין 12 הראשונים בגרנד סלאם בדיסלדורף. בסופו של דבר, יהיה ספורטאי ישראלי אחד בכל דרגת משקל

איגוד הג'ודו

ההכנות לאולימפיאדת טוקיו 2020 בעיצומן כאשר נקבעה הדרך בה ייבחרו הג'ודוקות שייצגו את ישראל באירוע האתלטיקה הגדול בעולם. בכל דרגת משקל, בסופו של דבר, יהיה ספורטאי ישראלי אחד שייצג את המדינה בטוקיו.

שלב המיון הראשון יתקיים לאחר הגראנד סלאם בדיסלדורף בסוף פברואר 2020. ספורטאי ישראלי שיהיה מדורג במקומות 1-12 בדירוג האולימפי ייצג את ישראל בדרגת המשקל שלו, בתנאי שאין ישראלי המדורג גבוה ממנו באותה קטגוריית משקל, ובתנאי שאין ישראלי המדורג נמוך ממנו בהפרש של פחות מארבעה מקומות.

ג'ודוקא ישראלית גילי כהן. קובי אליהו
הג'ודוקא הישראלית גילי כהן. צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

אם נוצר מצב שבו יש שני ישראלים המדורגים במקומות 1-12 בהפרש של פחות מארבעה מקומות אחד מהשני, מתבצע הליך מיון נוסף בסוף מרץ 2020, מייד לאחר הגראנד סלאם ביקטרינבורג. המתחרה שיהיה מדורג גבוה יותר מבין השניים בסוך תחרות זו, גם אם מדובר בהפרש של מקום אחד, יזכה לייצג את ישראל בטוקיו.

אם הספורטאי שנבחר לייצג את המדינה לא יהיה כשיר לעשות זאת מכל סיבה, מספר 2 בקטגוריה הזו יהיה זכאי לעשות זאת בכפוף להשגת הקריטריון האולימפי הבין- לאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully