וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושב על העתיד: בריידי הציב את ביתו בבוסטון למכירה

הפרישה מתקרבת, דווקא אחרי הסיכום על הארכת החוזה? הקוורטרבק וג'יזל מציעים את האחוזה בפרברי העיר תמורת 39.5 מיליון דולר. לזוג יש נכסים גם בניו יורק וקליפורניה. אליוט לא יצטרף לדאלאס ללא חוזה חדש

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
עוזב את העיר? בריידי/GettyImages

ביום שבת חגג טום בריידי את יום הולדתו ה-42. ביום ראשון הוא סיכם על הארכת חוזה עם האלופה ניו אינגלנד פטריוטס. הערב (שלישי), על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, בריידי ואשתו ג'יזל העמידו למכירה את ביתם בפרברי בוסטון. הסכום הצנוע שהם דורשים: 39.5 מיליון דולר.

הזוג הנוצץ מחזיק בעוד כמה בתים ברחבי ארצות הברית, כולל אחד במדינת ניו יורק, אחד בתוך ניו יורק סיטי ואחד בלוס אנג'לס ועל פי הדיווחים, הם התעניינו בבתים בקונטיקט וניו ג'רזי.

במסגרת החוזה החדש עליו סיכם, בריידי אמור להישאר עם הפטריוטס עד אחרי עונת 2021 ולהגיע לגיל 45 כשחקן פעיל, משהו אותו הציב כיעד במשך שנים רבות. אלא שהשנתיים הבאות בחוזה יכולות להיות מבוטלות על ידי כל אחד מהצדדים והם ייבחנו את המצב בסוף כל עונה, כך שאם בריידי ירצה, הוא יוכל לפרוש בשקט כבר בסוף העונה הקרובה למשל, או בסוף הבאה ובארצות הברית כבר יש מי שמאמין שמכירת הבית היא הצעד הגדול הראשון בדרך לשם.

"אני במצב ייחודי", אמר בריידי אתמול. "אני נכנס לשנה ה-20 שלי בליגה, כולן עם אותה קבוצה ואני בן 42. אז אף אחד לא ממש היה במצב הזה לפני".

*** נציגיו של אזיקייל אליוט, הרץ של דאלאס, הבהירו כי הוא לא מתכוון להצטרף לאימוני הקבוצה או באופן כללי לשחק העונה עד שלא יקבל חוזה חדש.

כרגע מאמינים כל הצדדים כי חוזה חדש ייחתם לפני המחזור הראשון של העונה, אבל אחרי שליביון בל כבר נשאר בחוץ שנה שלמה ואז קיבל 13.5 מיליון דולר מהג'טס, אליוט בהחלט יכול ללכת למהלך דומה. בל עצמו צייץ בתגובה לדיווחים: "הם חייבים לשלם. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully