וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA נתן לוי: "הלוחמים הישראלים לא מפסיקים להשתפר"

לוי התארח ב"טייקדאון", פודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל, ודיבר על הקרב שכמעט בוטל לו: "היריב חלה, ברגע האחרון מצאו מחליף". אופטימי לגבי הענף: "בכל פעם שאני בא לארץ אני רואה שיתופי פעולה"

צפו ב"טייקדאון", פודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל

לוחם ה-MMA נתן לוי התארח ב"טייקדאון", פודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל, והכריז על הקרב הבא שלו שיתקיים ב-6.9.19 בסולט לייק סיטי שביוטה. כמו כן, הישראלי סיפר על הקרב האחרון שלו שהתקיים בחודש יוני כשניצח את ניק באדיס בהחלטת שיפוט.

לוי היה אמור להילחם מול פרנק מאנו, אך בגלל מחלה התחלף היריב בהתראה של 48 שעות ובסופו של דבר הלוחם הישראלי התמודד מול ניק באדיס, אותו ניצח בהחלטת שיפוט. לוי גם דיבר על החיים בארצות הברית, על מכון האימונים הידוע בו הוא מתמאן מדי יום 'סינדיקייט ג'ים' בלאס וגאס, פירגן ללוחמים הישראלים וסיפר על הרגע ההיסטורי כשחתם עם חברת הביגוד הידועה בעולם אומנויות הלחימה - VENOM.

על החלפת היריב בקרב האחרון בהתראה של 48 שעות אמר לוי: "כשהייתי בדרך לקליפורניה לקרב הסוכן שלי יש מאחורה באוטו ואמר פתאום 'אוי לא' - פרנק מנו בחוץ כי יש לו שפעת, ומאותו הרגע אני במחשבה שאין לי יריב. ניסינו למצוא לי יריב, ולמרות זאת המשכתי לפרסם פוסטים על הקרב כרגיל וניסיתי לא לאבד תקווה. ככל שהזמן עבר התחילה ההרגשה שאני הולך לחתוך משקל בשביל לקבל את הכסף (שואו מאני) ושלא יהיה קרב".

לוי המשיף והוסיף: "היו שני לוחמים נוספים בקארד שנלחמו בקטגוריית משקל שלי (משקל נוצה) והציעו לי להילחם עם אחד מהם והסכמתי. הבעיה הייתה שאחד מהם היה עם מאזן של 0:0 מקצועני והשני 0:1 מקצועני, למרות ששניהם עם קריירה חובבנית יפה. רשת הטלוויזיה שמשדרת את האירועים של ליגת LFA רצתה שאלחם נגד ניק באדיס ובסוף זה מה שקרה, ממש ביום השקילות".

על ענף ה-MMA בישראל אמר הלוחם שמתגורר בשנים האחרונות בלאס וגאס: "יש המון לוחמים ישראלים וכולם משתפרים כל הזמן. כל פעם שאני בא לארץ אני רואה המון שיתופי פעולה ויוצא לי להתאמן עם מלא לוחמים, וזה כיף לראות את הענף מתפתח".

לוי גם הכריז על הקרב הבא שלו וסיפר עד כמה הוא קרוב לקרב אליפות ב-LFA: "אני אלחם ב-6 בספטמבר בסולט לייק סיטי ביוטה. עדיין לא נקבע לי יריב, בקרוב תצא על כך הודעה. לפי מה שהבנתי אני במרחק 2-3 קרבות מהתמודדות על תואר אליפות. זה תלוי בהופעה הבאה שאני אתן. היריב שהייתי צריך להילחם מולו היה עם מאזן 0:3 ובסוף עליתי מול לוחם עם מאזן 0:1, ועל הנייר זה לא אותו הדבר וזה לא מקדם אותי באותה הצורה. אני עדיין מריץ בראש את הקרב מול פרנק מאנו, אני רוצה את הקרב הזה, אבל הליגה לא תיתן לו הזדמנות בקרוב לדעתי בגלל שהפיל את הקרב".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully