וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: פרנצווארוש חילצה 1:1 בחוץ מדינמו זאגרב

ההונגרים הפתיעו במשחק הראשון של המפגש הכפול בו המפסידה עשויה לשחק נגד מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית. 2:2 בין פאוק לאייאקס

צילום: ארסנל

בווידאו: ניקולא פפה מוצג בארסנל

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יצא לדרך היום (שלישי) ובמוקד קיבלנו את אייאקס, שהתחילה את דרכה במפעל כבר בסיבוב המוקדמות השלישי וסיימה ב-2:2 בחוץ נגד אלופת יוון, פאוק סלוניקי. מכבי תל אביב עקבה מקרוב אחרי התוצאה המפתיעה שהגיעה מזאגרב, שם דינמו המקומית סיימה ב-1:1 עם פרנצווארוש ההונגרית. כזכור, המפסידה במפגש הכפול הזה עשויה לפגוש את הצהובים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

דינמו זאגרב - פרנצווארוש 1:1

תוצאה מפתיעה במשחק הראשון של המפגש הכפול, שהמפסידה בו עשויה לפגוש את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. המארחת, שהגיעה כפייבוריטית ברורה, הייתה בשליטה מוחלטת ועלתה ליתרון כבר בדקה השביעית משער יפה של דני אולמו הנהדר. במחצית השנייה הקרואטים קצת הלכו אחורה, ובדקה ה-60 האורחים ניצלו זאת: דויד סיגר כבש שער חוץ חשוב ומפתיע שגם קבע את תוצאת הסיום - 1:1 במקסימיר, וההכרעה עוברת לגומלין בהונגריה בשבוע הבא. המפסידה במפגש הכפול כאן תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין מכבי תל אביב לסודובה בליגה האירופית.

שחקני אייאקס חוגגים. GettyImages
תוצאה לא רעה להולנדים. אייאקס חוגגת בטומבה/GettyImages

פאוק סלוניקי - אייאקס 2:2

היוונים חסרי המזל, שחגגו בעונה שעברה אליפות ראשונה מאז שנות ה-80' ושלישית בתולדותיהם, חלמו על העפלה ראשונה אי פעם לליגת האלופות, אבל לרוע מזלם הם קיבלו דווקא את אלופת הולנד החזקה שהגיעה בעונה שעברה עד לחצי הגמר והייתה במרחק נגיעה מהגמר במדריד. הקבוצות נפגשו לא מעט בשנים האחרונות ומכירות אחת את השנייה מצוין, וזה היה ניכר הערב על כר הדשא בטומבה.

חכים זייש צינן את ההתלהבות של הקהל המקומי והעלה את האורחים ליתרון מוקדם (10), אבל צ'ובה אקפום (32) ולאו מאטוס (39) הפכו במהירות והלחיצו מאוד את ההולנדים. יאן קלאס הונטלאר, שנכנס כמחליף במחצית הראשונה במקום קספר דולברג שנפגע, הרגיע ואיזן ל-2:2 בדקה ה-57, וזאת גם הייתה תוצאת הסיום. אייאקס אמנם לא ניצחה, אבל כבשה פעמיים במשחק חוץ והעבירה את ההכרעה לאמסטרדם ארנה, והיא אמורה לחלוף על פני פאוק בדרך למפגש עם אפואל ניקוסיה או קרבאח בשלב הפלייאוף.

משחקים נוספים:

אפואל ניקוסיה - קרבאח 2:1
קלאב ברוז' - דינמו קייב 0:1
הכוכב האדום בלגרד - פ.צ. קופנהאגן 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully