וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן ריבלין: "משה חוגג מעביר מסר חשוב ביותר לחברה הישראלית"

נשיא המדינה דיבר בטקס "מגן הכבוד". מכבי נתניה זכתה באות הנשיא על הצטיינות בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבק באלימות ובגזענות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נבחרת העתודה בכדורסל מתארחת בבית הנשיא אחרי הזכייה באליפות אירופה

לא מעט נציגים מליגת העל בכדורגל השתתפו היום (שני) בטקס "מגן הכבוד" שנערך בבית הנשיא יחד עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין. מדובר בפרס המוענק זו השנה החמישית למועדון ולמיזם ייחודי מליגת העל, למחלקות נוער וילדים ולמאמן כבוד שהצטיין בעשייה, חינוך ובמאבק נגד אלימות וגזענות.

מכבי נתניה זכתה באות נשיא המדינה על הצטיינות בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבק באלימות ובגזענות בעונת 2018/19. במסלול "הדור הבא" זכתה מחלקת הנוער והילדים של בית"ר כפר סבא שלומי, ובמיזם "חינוך לפסגות" זכה מכבי תל אביב באות המיזם המצטיין. אות "מאמן הכבוד" הוענק לאברהם בכר מהפועל הרצליה.

נשיא המדינה אמר: "כל אירוע כזה מרגיש לי כמו זכייה באליפות. אות 'מגן הכבוד' הוא ההערכה שלנו לפעילות שלכם, במועדונים, שמצמיחה דור חדש של אוהבי כדורגל, של שחקנים, ודור חדש, אחר, של החברה הישראלית." לשאלה איזה שיעור יכולים הפוליטיקאים ללמוד מכדורגל, השיב ריבלין: "הפוליטיקאים צריכים להסתכל על הכדורגל ולהבין מה לא לעשות - לא להפריד. התחלנו להתנהג בחברה כאילו יש שחקנים שונים מקבוצות שונות ולאומים שונים, כאילו הם לא חלק מהקולקטיב הישראלי. בנבחרת ישראל בכדורגל משחקים ישראלים כולם", והוסיף: "יחד אפשר לעשות הרבה יותר טוב."

נשיא המדינה ראובן ריבלין עם צביקה הדר. מארק ניימן,
נשיא המדינה ראובן ריבלין עם צביקה הדר/מארק ניימן

"אנחנו צופים בך בתקווה רבה וחשוב לנו שהתחלתם לנצח," אמר הנשיא לבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והוסיף: "אני מוכרח לומר שחוגג הוא לא רק בעלים טוב לבית"ר, אלא הוא בהחלט מעביר מסר חשוב ביותר לחברה הישראלית - די לנו לבדלנות. כולנו חברה אחת במדינה יהודית ודמוקרטית. שנבחרת ישראל מנצחת זה בגלל הנבחרת, וזה בגלל הכדורגלנים הטובים ביותר. משה, שלא תשנה את דרכך או תתחיל להיות נע וזע מרוחות. כי אני הבחנתי שאתה יכול לעמוד כעץ שתול בפני כל רוחות. הרוחות באות והולכות אבל העץ תמיד עומד חזק ומניב פירות מצוינים."

בתום דבריו הוסיף הנשיא: "אני מאחל לנו שתימצא הפלטפורמה המתאימה, שתבטיח שהפעילות הזאת תמשיך ותעמיק עוד שנים רבות קדימה. שהכדורגל הישראלי יהפוך לסמל של מצוינות, מקצועיות לצד מעורבות והשפעה חברתית. המצוינות והאחריות החברתית הולכות יד ביד."

זו השנה החמישית שטקס "מגן הכבוד - תקווה ישראלית" נערך. לאירוע החגיגי הגיעו נציגות מהליגה הספרדית (LaLiga), יו"ר ועדת הפרס של ליגת העל, זוכת פרס ישראל אסתר רוט שחמורוב, ויו"ר ועדת הפרס של הדור הבא זאב זלצר, בעלי קבוצות ליגת העל, מאמנים וקפטנים. "מגן הכבוד - תקווה ישראלית", הינו יוזמה של בית הנשיא בשותפות עם משרד התרבות והספורט, ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות, הטוטו ועמותת ערכים בספורט. "מגן הכבוד - תקווה ישראלית" הינו חלק מתכנית הדגל "תקווה ישראלית" אותה מוביל נשיא המדינה, לביסוס השותפות בין המגזרים שמרכיבים את החברה הישראלית. "מגן הכבוד" נולד מתוך רצון לעודד ולתמוך במועדוני הכדורגל לבסס תשתית ארגונית, חינוכית וערכית משמעותית שתסייע לצמצמם פערים, לייצר שיתופי פעולה בין מגזרים שונים ולצמצם את האלימות והגזענות במגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully