וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עובדת על פיצוח הבונקר, יונתן כהן וניק בלקמן יפתחו

5.8.2019 / 10:01

האלופה פתחה את שבוע סודובה (ה', 20:30) ועיקר תשומת הלב באימונים הופנתה למשחק מול מערכים סגורים. סבוריט צפוי לפתוח במקום דוידזאדה. ייני עדיין לא כשיר, טיבי לא מתוכנן להיות בסגל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה אמש (ראשון) את שבוע סודובה הליטאית, אותה יפגשו הצהובים בנתניה ביום חמישי במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (20:30). לראשונה מאז ההדחה מול קלוז' הרומנית, הורגש שהקבוצה קצת משתחררת מתחושת ההחמצה והאימון התנהל בקצב גבוה. עיקר תשומת הלב הטקטית מופנית באימונים לפיצוח בונקרים. מכבי תל אביב התקשתה מאוד לשבור את קווי ההגנה של הרומנים ובמועדון קיימת תמימות דעים שהליטאים צפו במשחק וינסו לחקות את משחק ההגנה של קלוז' בכדי לשחק על תוצאה שתשרת אותם בגומלין.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן נגד קלוז'. ברני ארדוב
יפתח מול סודובה. יונתן כהן/ברני ארדוב

במכבי מעודדים מחזרתו המלאה של אנריק סבוריט לאימונים והבאסקי אמור לפתוח ביום חמישי במקום אופיר דוידזאדה. השינוי השני שצפוי לערוך ולדאן איביץ' בהרכב הוא הכנסתו של יונתן כהן לאחד עשר במקום אבי ריקן שפתח בשני המשחקים מול קלוז'. כהן כבש שער יפה כמחליף מול קלוז' וגם הכובש הראשון במשחק ניק בלקמן יפתח לצידו. מאור קנדיל צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני.

מי שיחמיץ כמעט בוודאות את המשחק הוא שרן ייני. הקפטן עדיין לא מתאמן ובמכבי תל אביב פועלים להכשרתו לגומלין בליטא. לאימון אתמול הגיע איתן טיבי שחתם אתמול רשמית, אך הוא לא מתוכנן עדיין לחזור לסגל. בהנהלת הקבוצה מאוד רוצים לראות את האיצטדיון בנתניה מלא כמו נגד קלוז', אבל ספק רב אם יהיו למעלה מעשרת אלפים צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully