וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ממתינה לתוצאת הבדיקה של סאנה, קובאץ' ננזף

בגרמניה ואנגליה תוהים מדוע גווארדיולה סיכן את הגרמני והעסקה בגביע הצדקה. מאמן באיירן נדרש להתנצל בפני מנצ'סטר סיטי

צילום: ארסנל

במנצ'סטר סיטי וגם בבאיירן מינכן ממתינים בציפייה דרוכה לתוצאות הבדיקות של לירוי סאנה. שחקן הכנף הגרמני פתח אתמול במדי אלופת אנגליה במשחק גביע הצדקה נגד ליברפול, נפצע בשלב מוקדם והוחלף כבר אחרי 13 דקות.

באיירן וסיטי מנהלות מגעים בנוגע להעברתו של סאנה כבר תקופה ארוכה מאוד, אבל לאור העובדה שחלון ההעברות נכנס לישורת האחרונה, ישנה ציפייה שהעסקה תיסגר. רבים הופתעו מכך ששחקן הכנף פתח אתמול והעיתונאי הגרמני רפאל הוניגשטיין כתב ב"דר שפיגל": "לירוי סאנה לא היה צריך לשחק כלל. ההחלטה של גווארדיולה להציב אותו בהרכב הייתה גם פוליטית. עכשיו צריך לחכות לתוצאות הבדיקה". לפי הוניגשטיין, גווארדיולה היה נחוש להראות שהיחסים בינו לבין סאנה תקינים ולהראות לבאיירן מינכן שהוא עדיין שחקן של מנצ'סטר סיטי. הוא לקח סיכון שלא השתלם.

עוד בגזרת סאנה: ב"בילד" דיווחו אתמול שהמנהל המקצועי של באיירן, חסן סליחמידז'יץ' שטף את המאמן ניקו קובאץ' ודרש ממנו להתנצל בפני ראשי המועדון ומנצ'סטר סיטי. קובאץ' הצהיר לאחרונה מספר פעמים ש"אני משוכנע שסאנה יגיע", "סאנה הוא השחקן שאנחנו חולמים עליו" - וננזף.

לפי "בילד", סליחמידז'יץ' אמר למאמן: "אסור לדבר על שחקנים שנמצאים תחת חוזה בקבוצה אחרת. אתה צריך להתנצל בפני מנצ'סטר סיטי בגלל שאתה כל הזמן מדבר על סאנה".

מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ'. רויטרס
התבקש להפסיק לדבר על סאנה. קובאץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully