וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלינארי נותח ויהיה כשיר למונדובאסקט, סרביה ניפתה את מצ'באן

הכוכב האיטלקי עבר ניתוח להסרת התוספתן. ג'ורג'ביץ' קיבל חדשות טובות ממילוטינוב. ברוסיה מודאגים אחרי הפסד לאיראן

עריכת וידאו: מתן חדד

דנילו גלינארי עבר אתמול (ראשון) ניתוח להוצאת התוספתן, אבל צפוי להיות כשיר לפתיחת המונדובאסקט בעוד כשלושה שבועות בסין (31 באוגוסט עד 15 בספטמבר). הפורוורד האיטלקי סיים לפני כמה חודשים את עונת השיא שלו ב-NBA, עם 19.8 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק במדי לוס אנג'לס קליפרס. גלינארי אמור להיות הכוכב הגדול של איטליה, שתשחק בבית ד' ביחד עם סרביה, אנגולה והפיליפינים. שתי הראשונות בכל אחד משמונת הבתים, ימשיכו לשלב בתים שני, שאחריו יתקיימו שלבי הנוק אאוט.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס דנילו גלינארי. רויטרס
מגיע אחרי עונת שיא. גלינארי/רויטרס

מילאן מצ'באן שנכלל בסגל הרחב של סרביה, לא ישחק באליפות העולם. המאמן סשה גורג'ביץ' אמר אתמול: "אנחנו מודים מאוד למילאן שעשה את המקסימום בהכנה עד כה. לא פשוט לחזור מפציעה כמו שהייתה לו. בשלב הזה עדיף לו להתרכז בהכנות לעונה הבאה עם קבוצתו החדשה (טוקיו היפנית). הוא עוד יחזור לנבחרת סרביה".

ג'ורג'ביץ' נשם אתמול לרווחה אחרי שהתברר שהפציעה ממנה סובל ניקולה מילוטינוב, לא מעמידה בספק את כשירותו לאליפות העולם. סנטר אולימפיאקוס סובל מכאבים עזים בגבו ובמחנה הסרבי חששו שהוא ייאלץ להיעדר כחודש וחצי. אתמול התברר שמילוטינוב זקוק בסך הכל לכמה ימי מנוחה.

עוד בוואלה!

פורסם הסגל הרחב של ארצות הברית לאליפות העולם: קמבה ווקר וקייל לאורי בפנים

לכתבה המלאה
ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יהיה חלק מקו קדמי אימתני. מילוטינוב/GettyImages

רוסיה הפסידה אתמול 91:84 לאיראן בטורניר הכנה. חאמד חדדי הענק קלע 26 נקודות וההיעדרות של טימופיי מוזגוב שלא ישחק באליפות העולם, בלטה לעין. בתקשורת המקומית כתבו: "כמובן שזה לא הפסד טראגי, יש עוד הרבה זמן עד הטורניר. אבל המשחק הזה הדליק כמה נורות אזהרה, בעיקר בעמדות של הגבוהים. חדדי התעלל בג'ואל בולומבוי". רוסיה תשחק בבית ב', בו היא תפגוש את ארגנטינה, ניגריה ודרום קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully