וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה פגולה זכתה בטורניר וושינגטון, התואר הראשון בקריירה שלה

האמריקאית בת ה-25 הביסה 2:6, 2:6 את קמילה ג'ורג'י ותעלה אל המקום ה-55 בעולם. דייגו שוורצמן זכה בלוס קאבוס

ג'סיקה פגולה טניסאית אמריקאית עם כלבה מאדי. GettyImages
ג'סיקה פגולה והכלבלב שלה חוגגים ביחד תואר ראשון בקריירה/GettyImages

ג'סיקה פגולה זכתה הערב (ראשון) בתואר ה-WTA הראשון בקריירה שלה. האמריקאית בת ה-25, שתעלה אל המקום ה-55 בעולם, הביסה 2:6, 2:6 את קמילה ג'ורג'י האיטלקייה בתוך שעה ועוד דקה בלבד. הלילה ייערך גם גמר הגברים שיפגיש בין ניק קיריוס לדניל מדבדב.

פגולה, אגב, היא ביתו של המיליארדר טרנס פגולה, שהוא הבעלים של הבפאלו בילס מה-NFL, בפאלו סאברס מה-NHL, רוצ'סטר אמריקנס מליגת הפיתוח של ה-NHL, בפאלו בנדיטס מליגת הלאקרוס ורוצ'סטר נייטהוקס גם היא מהליגה הזו. ב-2014 פגולה האב ניצח במכרז על בפאלו בילס את נשיא ארצות הברית היום דונלד טראמפ ואת הזמר ג'ון בון ג'ובי.

דייגו שוורצמן הארגנטינאי זכה בטורניר לוס קאבוס במקסיקו אחרי שניצח 6:7 (6), 3:6 את טיילור פריץ האמריקאי. לשוורצמן, המדורג 27 בעולם, זה תואר שלישי בקריירה וראשון על משטחים קשים אחרי שהשניים הקודמים שלו הגיעו כמובן על חימר. "זה מרגיש נהדר ואני שואב מזה הרבה ביטחון לקראת הטורנירים הבאים", אמר שוורצמן בסיום, "היה לי חשוב מאוד להגיע הנה ולנצח במשחקים גדולים מול בחורים גדולים. התואר הזה הוא כמו הדובדבן על הקצפת מבחינתי". הארגנטינאי זכה ב-250 נקודות דירוג ו-131,430 דולר בעוד פריץ הסתפק ב-150 נקודות וב-71,065 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully