וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טום בריידי סיכם על הארכת חוזה עם הפטריוטס

בלתי נגמר: הקוורטרבק שחגג 42 ואמור היה להפוך לשחקן חופשי עם הגבלה בסוף העונה יישאר במדי האלופה ויתקרב למטרה אותה הציב - לשחק עד גיל 45. בריידי הוביל את ניו אינגלנד לשש אליפויות בשני העשורים האחרונים

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטרס. AP
רוצה לשחק עד גיל 45. בריידי/AP

גם שש אליפויות כנראה לא מספיקות לטום בריידי. הקוורטרבק המצליח בכל הזמנים, שהוביל את ניו אינגלנד לזכייה בסופרבול לפני כחצי שנה, סיכם הערב (ראשון) על הארכת חוזה, כך דווח בתקשורת הספורט האמריקאית.

בריידי חגג את יום הולדתו ה-42 אתמול ונשאל לפני כמה ימים על הארכת חוזה אפשרית מכיוון הקבוצה, אך העדיף להתחמק מתשובה ורק ענה שהוא "מקווה שנוכל להמשיך עם ההצלחה המדהימה שהייתה לנו, כמה שיותר זמן. אני מעריך את ההזדמנות שקיבלתי כאן".

לאחר שבמשך שנים טען כי הוא רוצה לשחק עד שיהיה בן 45, בריידי מתקרב לכך ועל פי הדיווחים, הארכת החוזה היא קצרה כצפוי, אך בכל מקרה כזו שתשאיר אותו בליגה לכל הפחות עד גיל 44.

בריידי אמור היה להפוך לשחקן חופשי עם הגבלה בסוף העונה הקרובה, שתיפתח בעוד חודש. בעונת 2019 הוא אמור היה להרוויח כ-15 מיליון דולר, אך יזנק ל-23 עם החוזה החדש ויהפוך לקוורטרבק השישי הכי מרוויח בליגה, בשוויון עם "זקן" אחר, דרו בריס.

ב-19 עונות עם ניו אינגלנד, אשר מתוכן שיחק ב-17, בריידי זכה בשישה תארים, כולל שלושה בחמש השנים האחרונות. הוא הוביל את ניו אינגלנד לסופרבול בכל אחת משלוש השנים החולפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully