וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים החדשים בהיכל התהילה של הפוטבול הוצגו בטקס מרגש

טוני גונזאלס, אד ריד וצ'מפ ביילי הובילו את מחזור 2019 לקנטון, שכלל שמונה מצטרפים טריים בסך הכל

חברי היכל התהילה של הבייסבול 2019. AP
הפרצופים החדשים בקנטון/AP

שמונה חברים חדשים הוצגו הלילה (בין שבת לראשון) בהיכל התהילה של הפוטבול השוכן בקנטון, אוהיו.

מגן הפינה המצוין שכיכב בדנבר, צ'מפ ביילי, הטייט אנד האגדי טוני גונזאלס, הסייפטי ומלך החטיפות אד ריד, מגן הפינה שהיה חלק מתחילת השושלת של ניו אינגלנד טיי לואו, סנטר העבר של ניו יורק ג'טס קווין מאווי, הבעלים המנוח של דנבר פאט בולן שמת לפני חודש וחצי בלבד, סגן הנשיא של דאלאס לענייני שחקנים במשך שלושה עשורים גיל ברנדט והסייפטי של קנזס סיטי ג'וני רובינסון הם מחזור 2019 של ההיכל.

גונזאלס, שהעביר את החלק השני של הקריירה באטלנטה, נכנס כשחקן קנזס סיטי, בה פרץ והפך בין היתר למלך התפיסות ב-2004 עם 102. גונזאלס הפך לטייט אנד הראשון אי פעם שנכנס להיכל כבר בשנה הראשונה בה הוא עומד לבחירה והוא נמצא כרגע במקום השני אי פעם בתפיסות עם 1,325, כאשר רק ג'רי רייס מקדים אותו ולארי פיצג'רלד יעקוף אותו בקרוב. "זה לא הטאצ'דאונים, התפיסות או התהילה. את רוב הלמידה שלי עשיתי בזמנים הקשים", אמר.

ריד, שהוביל את הליגה בחטיפות שלוש פעמים ועדיין מחזיק בשיא היארדים בהחזרה מחטיפה (1,590) נכנס כמובן כשחקן הרייבנס, למרות שסיים את הקריירה עם הג'טס ויוסטון. "אין GOAT בפוטבול, כי אף אחד מאיתנו לא יכול היה לעשות את זה בלי החברים לקבוצה. מה לא הייתי נותן בשביל עוד חטיפה אחת".

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully