וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הופעה מסחררת", "ילד פלא", "ג'יידון סאנצ'ו הוא ציקלון"

ברחבי העולם התרגשו מההופעה של שחקן הכנף של דורטמונד נגד באיירן מינכן, ב"אס" לא שכחו לעקוץ: "גווארדיולה מרגיש רע"

צילום: ארסנל

בישול מבריק לפאקו אלקאסר ושער אחרי ספרינט לאורך חצי מגרש, הפכו את ג'יידון סאנצ'ו לאחת משיחות היום בכדורגל העולמי. האנגלי בן ה-19 הוביל אמש (שבת) את בורוסיה דורטמונד לזכייה בסופר קאפ הגרמני אחרי ניצחון 0:2 על באיירן מינכן ולמרות שמדובר במשחק בעל חשיבות נמוכה, אף אחד לא נותר אדיש למופע.

ב-BBC כתבו ש"סאנצ'ו זרח בזכייה של דורטמונד בסופר קאפ הגרמני"' וב"סקיי ספורטס" הוסיפו: "האנגלי בן ה-19 המשיך מהנקודה בה הוא סיים את העונה שעברה עם עוד הופעה מסחררת". ב"דויטשה ואלה" הגרמני כתבו ש"דורטמונד צריכה להודות לצעיר הסנסציוני שלה, ג'יידון סאנצ'ו. ילד הפלא האנגלי עשה את ההבדל". ביורוספורט צרפת כתבו ש"ג'יידון סאנצ'ו העניש את באיירן מינכן".

ב"אס" הספרדי דיווחו: "קשה לחשוב על שחקן יותר טוב מג'יידון סאנצ'ו בגילו. האנגלי הוא סופת ציקלון. הוא מסוגל לשנות את המשחק ברגע אחד. מדברים על וינסיוס (ריאל מדריד), קאלום האדסון-אודוי (צ'לסי) ואלפונסו דייויס (באיירן מינכן), אבל אף אחד מהם לא ברמה של סאנצ'ו".

חורחה קסטרו, שכתב על סאנצ'ו ב"אס", גם לא שכח לעקוץ את מנצ'סטר סיטי, שלפני שנתיים מכרה את שחקן הכנף לבורוסיה דורטמונד תמורת פחות מ-8 מיליון יורו: "מי שצריך להרגיש רע הוא פפ גווארדיולה, שאיבד את התכשיט תמורת סכום שהיום נראה מגוחך. התנהלות רעה של מנצ'סטר סיטי והיא בוודאי מתחרטת היום".

שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
"השחקן הכי טוב בעולם בגילו". סאנצ'ו אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully