וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר משולב ליוסטון מול סיאטל

שלושה שבועות בלבד לאחר שלוס אנג'לס איינג'לס עשתה זאת מול המארינרס, גם האסטרוס שיתקו אותם בהובלת ארון סאנצ'ז, שהגיע מטורונטו בטרייד לפני שלושה ימים

שחקני יוסטון אסטרוס. AP
האסטרוס חוגגים/AP

יוסטון אסטרוס עשתה בטרייד דדליין מהלך גדול והביאה את זאק גריינקי, אבל דווקא הטרייד הצנוע יותר שלה נכנס הלילה (בין שבת לראשון) אל ספרי ההיסטוריה.

שלושה ימים בלבד אחרי שהובא מטורונטו, שם רשם 13 הפסדים רצופים, ארון סאנצ'ז הוביל ארבעה מגישים של האסטרוס שזרקו יחד נו היטר ב-0:9 של הקבוצה על סיאטל.

שלושה שבועות בלבד אחרי ששני מגישים של לוס אנג'לס איינג'לס עשו זאת מול אותה סיאטל בערב ההוקרה לטיילר סקאגס המנוח, חיברו סאנצ'ז, וויל האריס, ג'ו ביאג'יני וכריס דבנסקי נו-נו משלהם, עם ארבע הולכות ושחקן אחד שנפגע מכדור.

"בסך הכל ניסיתי להשאיר רושם ראשוני חיובי", אמר סאנצ'ז, שמשך שישה אינינגים. "זה ממש מגניב. אי אפשר לכתוב את התסריט יותר טוב מזה". זה היה הנו היטר הראשון של יוסטון מאז אוגוסט 2015 וה-14 המשולב בתולדות הליגה. אחד מהקודמים גם כן היה שייך ליוסטון, מול היאנקיז ב-2003.

*** היאנקיז ממשיכים לפרק את ה-AL מזרח ובעיקר את האלופה בוסטון, אבל איבדו את אדווין אנקרנסיון, שחקן הבסיס הראשון, ששבר את הזרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully