וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "כרגע זה הולך פחות טוב". אופיר חיים: "לא צריך לתת כבוד, צריך לשחק"

מאמן מכבי נתניה התייחס לשינוי המערך של קבוצתו: "הקבוצה הזו בנויה למערך 4-3-3 אבל עדיין לא שכחנו איך לשחק יהלום". מאמן הקבוצה מהשרון: אנחנו צריכים להתחזק עוד קצת, ניראה יותר טוב בליגה"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי נתניה גברה היום (שבת) על הפועל כפר סבא ונשארה במאבק על המקום הראשון בבית א' בגביע הטוטו. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' אמנם לא הרשימה, אבל שער של גבי קיניקובסקי בדקה ה-44 העניק לצהובים את הניצחון על העולה החדשה מכפר סבא. בצ'יראי הרבה להחמיץ ופגע במשקוף, קוקו כמעט ועקץ עמוק בתוך תוספת הזמן.

שחקן מכבי נתניה, פאטוס בצ'יראי, מול שחקן הפועל כפר סבא, טל מכלוף. ברני ארדוב
דראפיץ' סבור שהוא החלוץ הטוב בארץ. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה המנצחת דראפיץ': "המשחק היה חצי חצי. במחצית השנייה הלכנו אחורה ורצינו לצאת להתקפות מעבר וחבל שלא כבשנו. הזמנו את הלחץ שלהם. נתניה עדיין קבוצה טובה, אנחנו פשוט לא רעננים. שינינו קצת את הסגנון, השחקנים עדיין לא לגמרי מבינים מה אנחנו בדיוק רוצים. אנחנו בתהליך ורוצים לראות איפה אנחנו נמצאים עוד כמה שבועות. אנחנו מקבלים כלים ואנחנו צריכים להשתמש בהם, הקבוצה הזו בנויה למערך 4-3-3 אבל עדיין לא שכחנו איך לשחק יהלום. כרגע זה הולך פחות טוב לשחק איך שאנחנו, אבל אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו מאמינים בו". בקשר להחמצות הרבות של בצ'יראי אמר המאמן: מספיק לי שהוא מגיע להזדמנויות. הוא צריך גול או שניים כדי להפתח והוא החלוץ הכי טוב בארץ. יגיע גול אחד ואחריו עוד הרבה".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא: מחצית ראשונה לא טובה שלנו, נתנו יותר מידי כבוד למכבי נתניה. צריך לתת 100 אחוז לא משנה נגד מי. חסרים כמה דברים, אנחנו עובדים על זה, אנחנו צריכים להתחזק עוד קצת. אנחנו ניראה טוב יותר בליגה ואני לוקח כמה דברים חיוביים מהחצי השני שנראינו יותר טוב. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא, לא צריך לתת כבוד, צריך לשחק. במחצית השנייה עמדנו כמו שצריך ועלינו לשחק וראו את זה"

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: קיירמה יפתח אצל האדומים, וארן חולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully