וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "אסור לספוג בדקה כזו". עמיר תורג'מן: "צריכים עוד 5 שחקנים"

מאמן מ.ס. אשדוד התייחס גם להמלצות של בן זקן במהלך המשחק: "לא רואה בזה שום פסול". מאמן העולה יודע: "חסרים לנו שחקני איכות"

צילום ועריכה: לירון מולדובן

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

מ.ס. אשדוד פספסה הערב (שבת) אפשרות להיצמד לבית"ר ירושלים בראשות בית ב' של גביע הטוטו, לאחר שספגה את ה-1:1 מסקציה נס ציונה בדקה ה-94. שער עצמי של הנבחן ז'רום גיוטה סידר לעולה החדשה נקודה ראשונה, דקה אחרי הרחקתו של מונטרי קמאהני שהשאיר את אשדוד ב-10 שחקנים ולא יוכל לשחק מול בית"ר בטדי ביום רביעי.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
רוצה להחזיר את הנקודות בטדי. רוני אוואט/לירון מולדובן

רוני אוואט, מאמן מ.ס. אשדוד: "לא היינו טובים במחצית השנייה, נס ציונה שלטה והגול היה באוויר. בכל זאת, אסור היה לספוג בדקה כזו. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. היה חוסר מזל, זה קורה בכדורגל וזו התוצאה. רצינו לנצח והיינו מאוד קרובים, אבל אסור לשכוח שלפני שלושה ימים שיחקנו ובעוד ארבעה ימים אנחנו משחקים בירושלים. ננסה לתקן שם את מה שהפסדנו היום. יש לנו סגל של 23 שחקנים, לא נשתמש בתירוצים של חיסורים. אני מרוצה מהמאמץ והמחויבות".

על ההמלצות במהלך המשחק מצד ג'קי בן זקן: "הוא נושם את המועדון, אני מקבל ממנו עצות כמו ממשה אוחיון ושאר אנשי הצוות. אני לא רואה בזה שום פסול ומבחינתי זה מבורך".

עמיר תורג'מן, מאמן סקציה נס ציונה: "לא הגיע לנו להפסיד, בטח אחרי שהשתלטנו על המשחק במחצית השנייה. יש כאן בסיס טוב, חסרים לנו כמה שחקני איכות שיעשו את ההבדל. זה לא מספיק, צריכים עוד קצת. חסר לנו ניסיון. זו קבוצה צעירה בהתהוות וצריכים עוד שחקנים. התכנון הוא לצרף בין ארבעה לחמישה. אם נצרף את החמישה שאנחנו רוצים, תהיה פה קבוצה טובה. סקו טורה מאוד מוכשר, בימים הקרובים נקבל החלטה בעניינו. עומרי גלזר שוער מצוין עם פוטנציאל מדהים, טעויות הן חלק מהעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully