וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה כועס על יורגן קלופ: "הדברים שהוא אמר מפריעים לי"

מאמן סיטי הגיב לדבריו של עמיתו מליברפול, לפיהם קבוצתו מוציאה סכומי כסף גבוהים: "זה לא נכון, הם הוציאו יותר מ-200 מיליון בעונה שעברה"

צילום: ארסנל

מגן הקהילה באנגליה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול ייערך רק ביום ראשון, אבל כבר היום (שישי) ערך פפ גווארדיולה מסיבת עיתונאים והשיב לטענות של יורגן קלופ נגד קבוצתו. בשבוע שעבר המאמן הגרמני אמר שלליברפול יש פחות כסף לבזבז על העברות בקיץ הנוכחי כי יש להם חובות לשלם והם לא חיים "בארץ הפנטזיות, בה אתה מקבל את מה שאתה רוצה. יש רק ארבעה מועדונים שמוציאים כמה כסף שהם רוצים כל הזמן: ברצלונה, ריאל מדריד, פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי".

גווארדיולה דחה את הדברים של קלופ ואמר: "מה שהוא אמר מפריע לי כי זה לא נכון שהוצאנו 200 מיליון ליש"ט בכל חלון העברות. זאת גם ליברפול - 'לעולם לא תצעדי לבד' - זו לא קבוצה קטנה. כמובן שאני לא אוהב את מה שהוא אמר כי זה גם לא נכון. בעונה שעברה הוצאנו רק 17 מיליון ליש"ט (נטו) על שחקן אחד. לפני שנתיים הוצאתי הרבה כסף כי קיבלתי קבוצה עם 11-10 שחקנים מעל גיל 30 ואתה צריך להחליף אותם. אבל אנחנו לא יכולים לבזבז 200 מיליון ליש"ט בכל עונה. ליברפול הוציאה יותר מ-200 מיליון ליש"ט בעונה שעברה והיא לא יכולה לעשות את זה העונה. בשבילנו זה אותו דבר".

גווארדיולה המשיך ואמר: "קנינו שחקן אחד העונה ואת אנג'לינו שהיה לנו סעיף רכישה מחדש שלו. היום המועדונים לא יכולים לבזבז הרבה כסף בכל עונה. אין לי מושג לגבי מה שקורה בריאל מדריד ובברצלונה כי אני לא שם".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מאבק חדש? גווארדיולה וקלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully